Jubeltråd :)

Levende og frisk baby i magen på UL i dag, da får det bare være at det visstnok var KK sitt eldste ul apparat så kvaliteten var visst så som så...
 
Jeg jubler for at jeg er 14+3,for at jeg fikk se en frisk og sprell-levende baby på ul for to dager siden,for at jeg ikke er kvalm eller syk på andre måter,for at jeg har en samboer som gleder seg veldig til å bli pappa,og fordi at jeg ikke har lagt på meg noe (enda! ) Men nå er jeg klar for at magen kan begynne å vokse litt!
 
Første kvalmefrie dag!!!! :) overlykkelig akkurat nå! Krysser ben og armer for at det holder seg.
 
Jubler for at jeg har begynt å kjenne liv der nede:Heartpink
 
Første svangerskapskontroll i morgen, blir 13+2 da. :-D (Jammen har jeg glemt både glukosebelastning og kontroll i dag.. :-o :-D)
 
Jublar for 12 veker og TUL igår! :D:D:D
Og for å ha fortalt komande onkel og tante som ikkje hadde litt ide om det ein gong :D Dei blei kjempeglade og kjempekjekt å endelig dele det med nokon!
 
Var det fint der? Vurderer å dra dit selv :D Noe å anbefale?
Var kjempe fint:D skal definitivt tilbake! Har også bestemt oss å gi det til 60 års gave til pappa:) masse fint å se, mye shopping muligheter, masse god mat og VELDIG billig!:) men neste gang skal jeg ikke være gravid, for jeg vil også drikke billig øl:p haha! Men absolutt å anbefale:) ville iallefall sett slottet og katedralen, og gamle byen om jeg var dere:)
 
Var kjempe fint:D skal definitivt tilbake! Har også bestemt oss å gi det til 60 års gave til pappa:) masse fint å se, mye shopping muligheter, masse god mat og VELDIG billig!:) men neste gang skal jeg ikke være gravid, for jeg vil også drikke billig øl:p haha! Men absolutt å anbefale:) ville iallefall sett slottet og katedralen, og gamle byen om jeg var dere:)
Åååå... Da er det satt opp på "jeg skal dra til" lista mi:joyful: Så hyggelig gave å få, da blir han nok veldig glad :) Bør vel dra når man ikke er gravid, for da får man smakt på mer ting også:smug: Skal snakke med samboeren min om når vi kan evt dra :) Vi skal gifte oss i November, så alle pengene går til det nå fremover:p:D Hadde dere hotell i sentrum?
 
Åååå... Da er det satt opp på "jeg skal dra til" lista mi:joyful: Så hyggelig gave å få, da blir han nok veldig glad :) Bør vel dra når man ikke er gravid, for da får man smakt på mer ting også:smug: Skal snakke med samboeren min om når vi kan evt dra :) Vi skal gifte oss i November, så alle pengene går til det nå fremover:p:D Hadde dere hotell i sentrum?
Ja, ville jeg gjort!:) ja, han å mamma skulle egentlig dra dit for 6 år siden, men dagen før de skulle dra ble en kamerat av meg å broren min funnet død å tante ble kidnappet av en gal eks, så de måtte avlyse..(litt av en dag) så de har enda ikke fått kommet seg ned dit.. Vi lå ganske så midt i smørøyet. På best western hotel pâv, helt ok hotell men ikke den beste bufeen:p men gåavstand fra alt egentlig, men bekkenet mitt er ikke bra etter forrige graviditet så ble litt taxi å:) (billig det å) men vil anbefale å dra nærmere våren(litt dyrere da) men helt sikkert enda finere også ha muligheten til å sitte i sola å kose dere:) hadde heldigvis fint vær så satt i solveggen på slottet den ene dagen:) så koselig! Gratulerer:) Vi sparer til å gifte oss, men føler vi aldri kommer til å komme i mål:p
 
Back
Topp