MammatilAmalie
Forelsket i forumet
Jubler for 12 fullgåtte uker og at vi og ett vennepar drar til Praha imorra! skal bli så deilig! bare være oss, uten barn! Blir nok rart å, men skal nyte det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var ca 13 uker da jeg skreiv det. Kvalmen har vært litt av og på etter det. Mest avSå herlig! Hvor langt er du?
Var det fint der? Vurderer å dra dit selv Noe å anbefale?Jubler for 12 fullgåtte uker og at vi og ett vennepar drar til Praha imorra! skal bli så deilig! bare være oss, uten barn! Blir nok rart å, men skal nyte det
Var kjempe fint skal definitivt tilbake! Har også bestemt oss å gi det til 60 års gave til pappa masse fint å se, mye shopping muligheter, masse god mat og VELDIG billig! men neste gang skal jeg ikke være gravid, for jeg vil også drikke billig øl haha! Men absolutt å anbefale ville iallefall sett slottet og katedralen, og gamle byen om jeg var dereVar det fint der? Vurderer å dra dit selv Noe å anbefale?
Åååå... Da er det satt opp på "jeg skal dra til" lista mi Så hyggelig gave å få, da blir han nok veldig glad Bør vel dra når man ikke er gravid, for da får man smakt på mer ting også Skal snakke med samboeren min om når vi kan evt dra Vi skal gifte oss i November, så alle pengene går til det nå fremover Hadde dere hotell i sentrum?Var kjempe fint skal definitivt tilbake! Har også bestemt oss å gi det til 60 års gave til pappa masse fint å se, mye shopping muligheter, masse god mat og VELDIG billig! men neste gang skal jeg ikke være gravid, for jeg vil også drikke billig øl haha! Men absolutt å anbefale ville iallefall sett slottet og katedralen, og gamle byen om jeg var dere
Ja, ville jeg gjort! ja, han å mamma skulle egentlig dra dit for 6 år siden, men dagen før de skulle dra ble en kamerat av meg å broren min funnet død å tante ble kidnappet av en gal eks, så de måtte avlyse..(litt av en dag) så de har enda ikke fått kommet seg ned dit.. Vi lå ganske så midt i smørøyet. På best western hotel pâv, helt ok hotell men ikke den beste bufeen men gåavstand fra alt egentlig, men bekkenet mitt er ikke bra etter forrige graviditet så ble litt taxi å (billig det å) men vil anbefale å dra nærmere våren(litt dyrere da) men helt sikkert enda finere også ha muligheten til å sitte i sola å kose dere hadde heldigvis fint vær så satt i solveggen på slottet den ene dagen så koselig! Gratulerer Vi sparer til å gifte oss, men føler vi aldri kommer til å komme i målÅååå... Da er det satt opp på "jeg skal dra til" lista mi Så hyggelig gave å få, da blir han nok veldig glad Bør vel dra når man ikke er gravid, for da får man smakt på mer ting også Skal snakke med samboeren min om når vi kan evt dra Vi skal gifte oss i November, så alle pengene går til det nå fremover Hadde dere hotell i sentrum?