Jubeltråd :)

Hurra, Zofran hjelper på kvalmen! P****er, dei er svindyre! :p
 
ImageUploadedByBV Forum1456293031.514578.jpg Jubler for 12+0. Jubler!!!

Man er over den magiske grensen nå? Forrige uke SU 12, nå 13 :):):)

Til helga skal pappa få vite det, til uke tenker jeg sjefen og nære venner skal få vite det:)
 
Hvilken medisin er det? Fått resept på afipran men de funker bare sånn litt... :(
Det er ein kvalmestillande, mykje brukt mot kvalme ved cellegiftbehandling. Afipran funker bedre i kombinasjon med postafen, det hjalp litt for meg i første svangerskap :) postafen og Stemetil hjelper vanligvis no og, men i går var kvalmen for sterk.
 
Det er ein kvalmestillande, mykje brukt mot kvalme ved cellegiftbehandling. Afipran funker bedre i kombinasjon med postafen, det hjalp litt for meg i første svangerskap :) postafen og Stemetil hjelper vanligvis no og, men i går var kvalmen for sterk.
Sender deg pm så jeg ikke kupper tråden ;)
 
ImageUploadedByBV Forum1456662570.691948.jpg
Hurra! :-D
 
Jeg jubler for 14+0 i dag :D
Tiden går FORT :eek: :D
 
10+1, og våkna uten å vere kvalm :) Skjønt, det kan jo fort endre seg.Men hurra for kvalmefri, så lenge det varer :)
 
I dag må jeg rett og slett juble litt!!! ikke for meg selv men for at jeg når som helst kan bli tante for første gang!! WOOHOO!! så kult å være tante for de kan gjøre akkurat som de vil. Kun de gøye tingene åsså får foreldrene ta resten ;)
 
Back
Topp