Jubeltråd :)

Hurra for halvveis til 12 uker❤️❤️❤️
ImageUploadedByBV Forum1452747644.774704.jpg

Jubler for at de etterlengtede testene kom fra ebay i går, og at jeg fikk 3+ på indikatoren. Nå er det slutt på testingen :)

Jubler for att alle gravidtegn er der enda, selv om kvalmen og brekkningene om morgenen er håpløse når gutta kommer med mange løsninger på kvalmen ;-) har ikke lyst til å si noe før vi er helt sikre på att dette går veien:-)

Jubler for fantastisk ivaretakende fastlege og time hos gyn allerede mandag (hun fikk henvisningen i dag)!

Jubler for 6+0! :D Og fortsatt ingen kvalme! *bank i bordet*

Jubler for at jeg klarte å sette sprøyta på meg selv for første gang! *superstolt* :D så "bare" over 300 igjen :hilarious:

Barna her har omsider begynt å bli friske igjen!!! Vært en tøff uke for oss alle, men nå begynner det å bli bedre! De har mast om å få gå å spise på BK i 3 dager og i dag skal vi endelig ta de med!

Jubler for at Gyn ringte og hadde time til meg til tidlig UL nå på mandag som kommer :) :) :)

Også jubler jeg for at jeg fikk garn i posten i dag så nå blir det strikking!

Jubler fordi jeg har overlevd to dager alene med intens kvalme og utmattelse og en to åring med omgangssyke.

juhuu vi er halveis til 12 :D
jeg har vært småkvalm i dag :O

Åh, kjipt! Håper det ikke blir verre da. Jeg blir litt uggen hvis jeg ikke spiser ca annenhver time, så matbudsjettet her har tatt seg opp :p Men ingen ordentlig kvalme enn så lenge!

Jubler for at jeg fortsatt har symptomer som gjør meg litt roligere og tror mer at dette skal gå bra :)

Men kunne jeg velge hadde jeg beholdt ømme pupper og fjernet kvalmen og trøttheten :p

Jubler for 5+0 i dag :love7

På tross av at jeg nå ikke lenger blir noe septembermamma i 2016, ønsker jeg å juble litt...
❤ Jeg jubler for alle dere som fremdeles er gravide og som kommer til å bli fantastiske mødre!
❤ Jeg jubler for all god støtte, gode ord og omtanke jeg har fått fra andre "forumdamer" her inne i min tunge tid - det varmer!!
❤ Jeg jubler for at jeg ble tatt på alvor og fikk hjelp av fastlegen og sykehuset før det gikk ille!
❤ Jeg jubler for at det ser ut som at kroppen min rydder opp av seg selv og at jeg da mest trolig slipper kirurgisk inngrep i eggstokken.
❤ Jeg jubler for nye muligheter som kommer når vi er klar.
❤ Jeg jubler for at jeg kommer til å få fantastisk god oppfølging ved neste graviditet!
:signs001

Back
Topp