Yummy_mummy
Februar 2014 Miss Gode Råd <3
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Septemberlykke 2016
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Oktoberlykke2020❤
Jubler for 5+4 i dag! 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
herlig å nå 5 ukerJubler for 5 uker i dag![]()

. Har vist det siden 31.12.2015, verdens beste måte å starte ett nytt år på. Jeg jubler hver eneste dag for at jeg oppegående og klarer å ta meg av de to barna jeg allerede har. I de to andre graviditetene har jeg vært sengeliggende på dette tidspunktet. Jeg jubler også for at jeg er 7 uker i morgen og da i uke 8 og så lurer jeg veldig på hvilken app dere over her bruker?![]()
Denne bruker de 
Er det privat eller offentlig? Så kjekt! Ikke mange uker tilOg nå kan jeg juble for bekreftet tidlig UL time den 3.feb![]()
Så braJeg jubler hver eneste dag for at jeg oppegående og klarer å ta meg av de to barna jeg allerede har. I de to andre graviditetene har jeg vært sengeliggende på dette tidspunktet. Jeg jubler også for at jeg er 7 uker i morgen og da i uke 8 og så lurer jeg veldig på hvilken app dere over her bruker?![]()
PrivatEr det privat eller offentlig? Så kjekt! Ikke mange uker til![]()
Jeg er ny her så har ikke funnet ut hvordan jeg svarer på din melding enda. Men tusen takk for svar "prøver på nr 3"![]()