Jubeltråd :)

Jubler for 5 uker i dag :blob5
 
Jubler for at spiren satt igjen på første ordentlige pp etter SA :D Krysser fingrene videre :)
 
Jubler for 6 uker i dag <:eek:)
 
* :-D
 
Jubler for at jeg i dag er 6 + 4:smiley-bounce012. Har vist det siden 31.12.2015, verdens beste måte å starte ett nytt år på. :)
 
Jeg jubler hver eneste dag for at jeg oppegående og klarer å ta meg av de to barna jeg allerede har. I de to andre graviditetene har jeg vært sengeliggende på dette tidspunktet. Jeg jubler også for at jeg er 7 uker i morgen og da i uke 8 og så lurer jeg veldig på hvilken app dere over her bruker? :)
 
Jeg jubler hver eneste dag for at jeg oppegående og klarer å ta meg av de to barna jeg allerede har. I de to andre graviditetene har jeg vært sengeliggende på dette tidspunktet. Jeg jubler også for at jeg er 7 uker i morgen og da i uke 8 og så lurer jeg veldig på hvilken app dere over her bruker? :)
image.png Denne bruker de ;)
 
Jubler for at jeg ikke har mange plagsomme svangerskapstegn ennå! Krysser fingrene :)
 
Jeg jubler hver eneste dag for at jeg oppegående og klarer å ta meg av de to barna jeg allerede har. I de to andre graviditetene har jeg vært sengeliggende på dette tidspunktet. Jeg jubler også for at jeg er 7 uker i morgen og da i uke 8 og så lurer jeg veldig på hvilken app dere over her bruker? :)
Så bra :D Håper det er regla med meg også denne gangen. Krysser alt for at dette ikke blir tredje runden med hyperemesis.

Appen heter Gravid & baby :)
 
Jeg er ny her så har ikke funnet ut hvordan jeg svarer på din melding enda. Men tusen takk for svar "prøver på nr 3" :)
 
Jeg er ny her så har ikke funnet ut hvordan jeg svarer på din melding enda. Men tusen takk for svar "prøver på nr 3" :)

Bruker også appen som heter gravid å baby:) håper d fortsetter slik med deg fremover, at du ikke blir sengeliggende m det første.. lykke til videre ❤

For å svare noen på det dem har skrevet, trykker du på det som er skrevet. Da blir alt lyseblått, kommer opp alternativ om di vil sitere eller like det som er skrevet. Dette hvis du bruker mobilen/nettbrett
 
Hurra for 6 uker i dag:-D
 
Back
Topp