Yummy_mummy
Februar 2014 Miss Gode Råd <3
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Septemberlykke 2016
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Oktoberlykke2020❤
Jubler for 5+4 i dag!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
herlig å nå 5 ukerJubler for 5 uker i dag
Denne bruker deJeg jubler hver eneste dag for at jeg oppegående og klarer å ta meg av de to barna jeg allerede har. I de to andre graviditetene har jeg vært sengeliggende på dette tidspunktet. Jeg jubler også for at jeg er 7 uker i morgen og da i uke 8 og så lurer jeg veldig på hvilken app dere over her bruker?
Er det privat eller offentlig? Så kjekt! Ikke mange uker tilOg nå kan jeg juble for bekreftet tidlig UL time den 3.feb
Så bra Håper det er regla med meg også denne gangen. Krysser alt for at dette ikke blir tredje runden med hyperemesis.Jeg jubler hver eneste dag for at jeg oppegående og klarer å ta meg av de to barna jeg allerede har. I de to andre graviditetene har jeg vært sengeliggende på dette tidspunktet. Jeg jubler også for at jeg er 7 uker i morgen og da i uke 8 og så lurer jeg veldig på hvilken app dere over her bruker?
Privat kjenner bare et behov for å bekrefte liv sånn at jeg kan slappav, om så bare bittelittEr det privat eller offentlig? Så kjekt! Ikke mange uker til
Jeg er ny her så har ikke funnet ut hvordan jeg svarer på din melding enda. Men tusen takk for svar "prøver på nr 3"