Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er helt forståelig Lykke tilPrivat kjenner bare et behov for å bekrefte liv sånn at jeg kan slappav, om så bare bittelitt
No problemJeg er ny her så har ikke funnet ut hvordan jeg svarer på din melding enda. Men tusen takk for svar "prøver på nr 3"
Takk søte duDet er helt forståelig Lykke til
Det forstår jeg! All ære til deg som gjør dette igjen etter å ha hatt det to ganger!!Så bra Håper det er regla med meg også denne gangen. Krysser alt for at dette ikke blir tredje runden med hyperemesis.
Appen heter Gravid & baby
Tusen takk! Da klarte jeg det☺ HahaBruker også appen som heter gravid å baby håper d fortsetter slik med deg fremover, at du ikke blir sengeliggende m det første.. lykke til videre ❤
For å svare noen på det dem har skrevet, trykker du på det som er skrevet. Da blir alt lyseblått, kommer opp alternativ om di vil sitere eller like det som er skrevet. Dette hvis du bruker mobilen/nettbrett
Det er helt klart verdt det, men grusomt å gå gravidDet forstår jeg! All ære til deg som gjør dette igjen etter å ha hatt det to ganger!!
Jeg jubler over rykende fersk POSITIV test!!