Jubeltråd :)

Holder på å rydde og er i grei gang, veldig deilig. Selv om det kommer kynnere mer og mer nå.. :-P

Jubler for tre mnd igjen idag! Og pusen min flytta hjem til oss igår etter å ha vært på vinterferie hos et vennepar, siden vi ikke kan ha ham inne.

Jubler for uke 29+0 :)

Må si jeg er takknemlig også, oppi alt som er vondt og tungt i denne graviditeten. Sitter og koser meg i sola på Gausel fritidsgård mens mann og barn farter rundt og hilser på og synger om alle dyra. Gutten vår er så fantastisk herlig, og nå skal vi snart få oppleve det en gang til! Føler meg heldig i dag, selv om formen er spesielt dårlig i dag. Det går over, og er verdt det :)

Jubler for å våkne til nydelig fuglekvitter og strålende sol og vær på campingen... første natten vi har sovet her hvor vi skal tilbringe evig mange somre fremover :)
Lykke !:)

Jubler for sommer, sol, grilling, nye hagemøbler og generelt godt humør! :happy093

Har sola meg i heele dag og til og med slått plenen :D ikke helt heldig for bekkenet, men var deilig å gjøre noe nyttig :p

Har sola meg i heele dag og til og med slått plenen :D ikke helt heldig for bekkenet, men var deilig å gjøre noe nyttig :p

Sommer, sol, solbrent (sånn litt,deilig bare) og kun 8 uker, MINDRE enn 2 måneder igjen til termin! Juhu!

Er ganske stolt over å ha levert en 60 poengs masteroppgave i dag!!!! Har nå 8 uker med "permisjon" før termin!!!! FOR en deilig følelse:-D

Gratulerer SÅ masse, det er en meget meget god følelse :) Kos deg med feiring og fri :)

Back
Topp