Jubeltråd :)

Jubler for at min største frykt idag, ikke ble såå ille som jeg forventet... :)
Har jo ikke veid meg på 4 uker ( jeg sliter med tanken på vekt oppgang) og selv om jeg totalt har gått opp 5 kg, så ble det ikke så ille som jeg først forventet :)
Hadde jo mareritt om at vekten viste 320 kg, men er fortsatt under 70 haha :)

Ekstremt lykkelig nå :)

Og jubler samtidig da for 1. Svangerskaps kontroll idag :)

Jubler for at min største frykt idag, ikke ble såå ille som jeg forventet... :)
Har jo ikke veid meg på 4 uker ( jeg sliter med tanken på vekt oppgang) og selv om jeg totalt har gått opp 5 kg, så ble det ikke så ille som jeg først forventet :)
Hadde jo mareritt om at vekten viste 320 kg, men er fortsatt under 70 haha :)

Ekstremt lykkelig nå :)

Og jubler samtidig da for 1. Svangerskaps kontroll idag :)

Hurra!! Så flott! :joyful: Da blir det bare kos med svangerskapskontrollen :happy:

Jubler litt for at jeg fikk godkjent kvalitetssystemet for bedriften i går :)
Har jobbet med det mens jeg har hatt kvalme og spydd (og vært litt sykemeldt) men fikk skryt fra revisor :D
Ble feiret med bløtkake på jobb i dag.

Og i morgen skal jeg til jordmor for første gang :D

Jubler litt for at jeg hadde kake i fryseboksen. :)

Sovet ut etter nattevakt og har kveld i morgen så da kan jeg rydde litt og leke med tuppa før jobb:)

Jubler for en koselig kveld sammen med alle de beste venninene mine <3

Jubler for meg selv, for at jeg faktisk gadd å bake rundstykker i ettermiddag, så nå har jeg rykende ferske med smør og ost ^_^ Nam nam!

Ok, fant noe å juble for:D etter jobb i morra, er det helg og da skal jeg kose meg skikkelig! Bare leke, hvile og komme ajour med husarbeid (på kosenivå). Og så er det legekontroll på mandag før jobb. Juhuu. Og formen er god, har ikke vært syk på en uke.

Jubler for en herlig time hos jordmor. Hun tok seg god tid til å snakke.

Snakket mye om den tøffe andre fødselen min og vi ble enig om å gå gjennom den og sammen lage et brev til føden.

Prikken over i'en var hjerteslagene til lille klumpen:-)

Jubler for å ha kjent mini sparke i dag! ❤Jeg lente meg forrover mens jeg satt i sofaen, da ga h*n klart beskjed om at "mamma, dette blir for trangt, FLYTT deg!" :D

Sååå koselig hihi :)<3

Jubler for å ha kjent spark for første gang idag. Og det utenpå magen hele 2 ganger etter hverandre:) det var en helt magisk følelse:D:Heartred

Hvor langt er du på vei ? :)

Back
Topp