Jubeltråd :)

Jubler for jeg har en jobb å gå til, selv om det er helg. Jubler også fordi formen har vært sånn jeg har klart å komme meg påjobb hver dag i svangerskapet! :) (enkelte dager har vært et mareritt, men! Likevel) :)

Jubler for at jeg har hatt energi til å gå lang tur med hunden og mannen idag. . Og til å vaske tøy og henge det opp flere vasker, samt rydde bort julen :):):)

Dagen i dag har vært topp!
Sto opp, lagde bananpannekaker med jentungen, dro ut å måkka snø og akte i 3 timer, gikk inn å bakte boller/rundstykker sammen og lagde Chili con carne (Grethe Roede oppskrift). Nå står bollene i ovnen, middagen var nydelig, bekkenet mitt VERKER og jeg må jobbe i kveld - men dagen var super :D

Jubler for at jeg fant kjøkken gardinene mine , så nå har jeg fått pakket vekk absolutt hele julen ... :)

Kan juble litt jeg og:)
—kjøkken/stue ser ikke direkte bomba ut.
—jeg er gjennom langt over halvparten av alt rotet som har stått lagret på gjesterommet/nå barnerom nr2 i 2(!) År.
—alle klær er vasket, mangler bare å legge på plass sukk;)
—har for øyeblikket endel energi takk og lov.
—akkurat nå er jeg ikke syk

Jubler for at jeg i dag, tross fortsatt litt sjuk, har rydda og vaska leilighet, rydda vekk det siste etter jula og tatt all klesvask. Er så godt å gå inn i ny uke med fresh leilighet og bare reine klær :)
Fant også fram de gamle gravidklærne mine, flere ting jeg gleder meg til å bruke igjen når det er blitt offisielt på jobb :)
Og (gravid-)formen er fin!
Og magen vokser, herregud, i dag tidlig var den helt oppunder navlen (full blære). Woho! :)

Jubler for 13 uker idag :)

15 uker i dag:)

Jubler for at sambo vekket mini uten at jeg var klar over det, ba han kun om å lage niste..
Så fikk mer tid til kos :-) hun kom opp i senga og ville kose og fikk kjenne på hvor livmoren lå (full blære så helt til navlen og ganske hardt :-D) ansiktet hennes var bare priceless haha

Jubler for at jeg kan strikke på bussen igjen, uten å bli sjøsyk. Da får jeg brukt den halvtimen fornuftig :D Og for at det tekniske problemer på bussen, så jeg fikk kjøre gratis, når jeg hadde glemt å fylle opp kortet :D

Jubler for at jeg kan strikke på bussen igjen, uten å bli sjøsyk. Da får jeg brukt den halvtimen fornuftig :D Og for at det tekniske problemer på bussen, så jeg fikk kjøre gratis, når jeg hadde glemt å fylle opp kortet :D
Det er så deilig å få en gratis busstur

i dag jubler jeg for TUL! :D 27. jan <3 Gleder meg så mye at jeg nesten hopper i taket :D

Jubler for at jeg har verdens beste pappa som ringte idag og sa han har betalt en snekker for å rive hele soverom nr 2 som skal bli babys soverom , og fikse det totalt opp. Tilogmed legge varmekabler på rommet og alt skal strippes helt ned for så å bygges perfekt opp igjen :)

Ble så lykkelig at jeg fikk masse energi til å tømme rommet for de tingene jeg klarte :)

Og jubler for at tilogmed det stygge kles skapet vårt skal rives! !! Jippi :):)
Blir å leve i kaos i en liten periode fremover mtp at klærne våre må ligge i sofaen på vårt soverom, og noe i kjelleren, men resultatet blir overveldende <3

Jubler høyt over at jeg våknet og ikke var kvalm, men bare sulten! Jubler for at jeg er ikke på langt nær så kvalm I dag som jeg har vært de siste seks ukene! Jubler for å beholde energien lenger enn ut døra og inn I bilen!
I dag er det skikkelig jubel dag :D
Håper kvalmen holder seg unna! Vær så snill!

Last edited:
Back
Topp