Jubeltråd :)

Selv om denne ultralyden mest er for nr 1 at min mann skal få en god opplevelse og få se babys på ny, er hans første dette her :)
Og siden vi er 12+2 så kan nakkefolden sjekkes, så det er noe vi da ønsker samtidig..

I dag jubler jeg for 12 uker :D

Jubler for oppfinnelsen varmeteppe!

Har problem med etter å ha vært oppe med mini og sendt hu til skolen er jeg tappa for varme og sliter med å få varmen tilbake under dyna så ligger lenge iskald... Idet jeg sto opp, hev jeg på varmeteppe og et ekstra teppe i senga og sendte mini avgårde... Kom tilbake til himmelsk deilig oppvarmet seng!

Etter å ha vært på privat ultralyd med knall utstyr og en herlig mann som utførte undersøkelsen, ble jeg satt til 12+4 og lille bøllefrø målte 6.1 cm ( gyn på sykehuset sa 5.2 cm for 2 dager men det var bare sykehus ultralyd og mye raskere sjekk, samt hun sa 2 av 3 cyster var vekk, men idag var det 2 stk og de målte 4.2 cm hver :/)
Så stoler mer på hans utstyr idag , så er nå 12+4 og h*n var veldig aktiv og fin ..
Fikk ikke vite kjønn da han syntes det var for tidlig, men både min kjære og meg syntes vi kunne se antydning tisse tissefant haha :p
Var ikke de 3 strekene som er om det er jente ;)
Nakkefolden var også normal og hjernen delt inn korrekt :)
Nå senker vi skuldrene og venter spent på neste ultralyd <3

Jubler også for at det jeg føler når jeg tror jeg kjenner baby snur seg f.eks, stemmer... :)

Og 12+4 stemmer mer mtp at jeg testet positivt allerede 9 dpo :p

Jubler for at jeg endelig fikk voksa meg i dag, føler at hårene vokser fortere når som jeg er gravid? Vondt var det da; brasiliansk når man er gravid og sjuk er IKKE å anbefale :-p men godt å ha det gjort :)

Jubler for at nå er den første på oktober i gang :D tenk så fjernt 12 uker virket, har jo gått veldig fort :eek: nå er det 3! Forum bak oss :D
wow! Oktober allerede igang?? :o surrealistisk! Nå er vel snart de fleste i juli over 12 uker også :o wowser! :D

Jubler for at jeg endelig fikk voksa meg i dag, føler at hårene vokser fortere når som jeg er gravid? Vondt var det da; brasiliansk når man er gravid og sjuk er IKKE å anbefale :p men godt å ha det gjort :)

Får du mørkere hår? Har fått mørke hår på magen og beina mine SER IKKE UT! :p

Jubler for en aktiv og frisk krabat i magen:joyful:. Masse liv og ingen plagsomme blødninger! Hurra!

Var på yoga igjen for første gang siden jeg var 6 uker på vei, og håper jeg klarer å fortsette med det fremover:)

Får du mørkere hår? Har fått mørke hår på magen og beina mine SER IKKE UT! :p

Hm, nei det har jeg ikke lagt merke til... Bare mer hår i underetasjen, litt mindre på beina. Rart. Kan ikke huske noe sånt sist. Men yr hørt at disse hormonene kan påvirke praktisk talt alt i kroppen. Selv synet. Så er ikke overraska over mørkere hår som du nevner f.eks. :-p Sist fikk jeg fall i håret, hadde pinnerett hår før...

Hm, nei det har jeg ikke lagt merke til... Bare mer hår i underetasjen, litt mindre på beina. Rart. Kan ikke huske noe sånt sist. Men yr hørt at disse hormonene kan påvirke praktisk talt alt i kroppen. Selv synet. Så er ikke overraska over mørkere hår som du nevner f.eks. :p Sist fikk jeg fall i håret, hadde pinnerett hår før...

Googla det og kom ganske greit frem:
"Kroppshår på de vanlige stedene kan også endres under svangerskapet. Ofte vokser hårene fortere. Kroppshårene blir gjerne også mørkere i svangerskapet." :p

Googla det og kom ganske greit frem:
"Kroppshår på de vanlige stedene kan også endres under svangerskapet. Ofte vokser hårene fortere. Kroppshårene blir gjerne også mørkere i svangerskapet." :p

Ha, ser man det, både din og min greie enkelt forklart ;)

Hm, nei det har jeg ikke lagt merke til... Bare mer hår i underetasjen, litt mindre på beina. Rart. Kan ikke huske noe sånt sist. Men yr hørt at disse hormonene kan påvirke praktisk talt alt i kroppen. Selv synet. Så er ikke overraska over mørkere hår som du nevner f.eks. :-p Sist fikk jeg fall i håret, hadde pinnerett hår før...
Jeg hadde også pinnestritt hår frem til jeg ble gravid med jentungen! Nå har jeg ganske bra med krøller når håret er vått! :p

Back
Topp