Jubeltråd :)

jubler for at jeg klarte å gå på nr 2 på toalettet! Beklager detaljene, men jeg har "fremfall" etter forrige fødsel, og dette svangerskapet gir meg forstoppelse, så det å gå på do er en STOOOR lykkelig event her altså! :p

Gratulerer hehe :) må være en befrielse :)

Jeg jubler for en super ultralyd i går! Jeg vet fortsatt ikke om barnet kanskje har downs eller lignende da det var for sent (?) å sjekke nakkefolden.. men ingen alvorlige missdannelser sa hun. sånt er bra :D også jubler jeg for å ha blitt satt frem! :D

Jeg jubler for en super ultralyd i går! Jeg vet fortsatt ikke om barnet kanskje har downs eller lignende da det var for sent (?) å sjekke nakkefolden.. men ingen alvorlige missdannelser sa hun. sånt er bra :D også jubler jeg for å ha blitt satt frem! :D

Det kan kun sjekkes i uke 12 mener jeg å ha lest..
Derfor vi var der i uke 12... Men gratulerer med vel overstått ul :)

Jubler for energi kick idag.
Har satt på vask med klær, ryddet en del på soverommet vårt og støvsugd der.
Tatt å rydda vekk juletreet (jepp, så langt bak ligger med i ryddingen :-P)
Fått flytta et skap og skal prøve meg litt på å få flytta skrivebordet.

Idag har eg vært flink! *klappe meg selv på skulderen * :-P

Redigert for å legge til.... Jeg fikk flytta skrivebordet! Wooo!

Last edited:
Jubler for at jeg for første gang på lenge har sovet kjempe godt i natt!
Våknet uthvilt og i godt humør.

Snart ferdig på jobb, håper energien holder litt utover ettermiddagen og at kvalmen holder seg borte:-)

Fått litt av sykepengene, endelig!
Har bokstaveligtalt telt småkroner siste to ukene så var himmelsk å se penger på konto igjen! Mangler fortsatt mye fra sykepengene men betyr at ting ordner seg endelig. Har trosa alt vært sykemeldt siden 17 november så er så tide!

Jubler for at jeg er mer og mer sikker på at det er liv og spark fra lille bøllefrø jeg nå kjenner..
:)
Kjenner igjen følelsen nå fra de 2 andre gangene. .. verdens beste følelse !:)

Jubler for at det var en prøve av "VeganEgg" eggerstatning med i en pakke jeg fikk i går, og det smakte fantastisk. :D Ulempen er at jeg må finne et sted på internett for å bestille mer, for jeg kommer til å få cravings etter dette :P

Jubler for å ha sett en svært aktiv og frisk jente på OUL! Og at jeg aldri har sett mannen så stolt før..!!! (muligens med unntak av kirkestunden i bryllupet:-) OUl var en fantastisk opplevelse med en herlig, nøysom og frisk jordmor!

Back
Topp