Jubeltråd

Jubler for at bilen er vasket inside and out og basen er festet. Var egentlig riktig så koselig der vi sto og vasket alle tre. Så tok vi oss en koselig gåtur rundt i nabolaget og stoppet opp på forskjellige lekeplasser slik at 4åringen fikk lekt seg litt også, selv om hun var kry som en hane over å få vaske bil :D Veldig godt å kunne røre seg litt uten vill protest fra kroppen! Gjenstår bare å se om konsekvensene kommer i morgen :o

Jeg er takknemlig for at vi fikk sove trygt i sengene våre natt til i går og ikke ble rammet av terror.
Ikke det mest positive innlegget kanskje, men...

Så jubler jeg for at jeg er 36+0 i morgen! At jeg føler at vi har alt utstyr på plass til lillemor kommer.
Og at jeg og kjæresten fikk oss en romantisk middagsdate i går :D

Jubler over at vi har alt i hus :)
Bare litt vasking av babytøy og pakking igjen nå :)
Satser på å få tid til litt baking de neste dagene :)
Må også juble over at jeg nesten er kvitt forkjølelsen jeg har hatt over ei uka. Gleder meg til ny uke nå:)

Jeg jubler høyt for at vi har fått gjort unna litt arbeid i huset i helgen. Vi har fått ryddet og ordnet et system i bodene våre. Har også fått ryddet plass i skapet inne på det kommende barnerommet.

Jeg ønsker også å juble for at jeg ble tatt på alvor av fødeavdelingen i går når jeg ringte dem :) Jeg var utrolig engstelig da jeg ikke hadde kjent noe liv i magen. Jeg fikk komme på en undersøkelse og heldigvis viste alt seg å være bra med babyen :)

Til slutt ønsker jeg å juble for at det er 16. november i dag. Det er ikke lenge igjen til måneden vår starter!!!

Det er meldt snø på østlandet! Husk å kjør forsiktig!! :)

Ønsker alle sammen en riktig fin dag! :) <3

I dag er jeg i så godt humør og jubler fordi:
- Jeg har fri fra jobben (jobber bare 30% om dagen da)
- Det er sol ute
- Jeg har vært hos fysioterapeuten å fått akupunktur for ryggen + at hun kjørte igang med modningsakupunktur, spent på å se virkningen av det
- Ryggen verker ikke så ille som den har gjort de siste dagene, og jeg klarer å gå nesten normalt!
- Jeg har fått to pakker i posten som inneholdt stelleveske, kjole fra boob, filtkasse fra sne design til å ha lekene til mini i, og diverse kluter, stellesaker og ammeinnlegg.
- Det er 1 måned til termin i dag
- Det er kun en uke til permisjonen starter
- Jeg har sovet meg gjennom hver natt uten å våkne noe særlig i nesten en uke nå (bank i bordet). Har funnet ut at det hjelper å ta en varm dusj før jeg legger meg, det myker opp musklene i ryggen litt, og jeg sovner fortere. Har vondt i kroppen når jeg våkner, men har sovet som en stein, og det er det viktigste!
- En dame som jobbet i en butikk jeg var innom kom bort til meg og smilte og sa at jeg hadde så fin og struttende mage :)

Jubler over å endeli ha flytta inn på det nye badet og at stelleplassen nå er klar! Far i huset monterte sprinkelsenga som nå står klar til bruk :) Fødebagen t lille er ferdig og min mangler litt klær som nå er i vasken! Har ei følelse av at Tippen kommer før tiden, så det er deilig med alt som er gjort :) Vi må jo huske å juble for at målet snart er nådd :D

Jubler for at det er første advent i dag , for at vi skal på søndagsmiddag hos bestemor og for at vi kommer til å bli servert kromkaker!! Nam nam :D

Jubler også for at bestemor idag har laget og fylt en hel kakeboks med kromkaker til oss :D nam nam :D

Til slutt ønsker jeg å juble for at jeg har kjenner masse liv i magen &lt;3
*bank i bordet*

Jubler for at det er første advent i dag , for at vi skal på søndagsmiddag hos bestemor og for at vi kommer til å bli servert kromkaker!! Nam nam :D

Jubler også for at bestemor idag har laget og fylt en hel kakeboks med kromkaker til oss :D nam nam :D

Til slutt ønsker jeg å juble for at jeg har kjenner masse liv i magen &lt;3
*bank i bordet*
Så herlig med julekos :Heartred

Jubler for alle julegaver ligger ferdig pakket inn, kalenderen til gubben er hengt opp, lys ute og stjerner inne, julebrus, hjemme alene 1 på tv og ikke minst få sitte i armkroken til min kjære <3

God adventstid alle flotte jenter :-)

Jubler for at veslejenta har fått fødselsdag allerede og at vi skal på forberedende allerede i morgen!
9/12 får vi endelig møte henne <3

Back
Topp