Jubeltråd

Jeg liker også høsten godt :)
Gleder meg til fyr i peisen og tenne lys. I dag har jeg drukket kakao med krem:)
Samme her :) Jeg synes høsten er koselig. Kakao med krem må jeg drikke en dag! Mmm..

I dag har jeg mye å juble for!!
Jeg var på 3D ultralyd i dag, i håp om å få se litt mer av Lillegull denne gangen!!

H*n er fortsatt sjenert å liker veldig godt å skjule ansiktet sitt med hendene!! Så fikk ikke sett så mye av ansiktet i dag heller..
Sist jeg var der, sa legen at babyen var litt liten i størrelsen (noe som selvfølgelig gjorde at tusen bekymringer kom frem i meg).

I dag fikk jeg vite at bebbis har gått opp 700 g siden forrige gang jeg var der (3 uker siden) og at den følger sin vekstkurve. Jeg trenger derfor ikke å være bekymret..

Stor jubel for at Lillegull trives og har det bra inni magen min :D <3
Jeg jubler også for at det er fredag i dag :D

I dag jubler jeg for at det er andre natt på rad jeg har sovet mer eller mindre i strekk (kun våkna når jeg har snudd meg). Helt utrolig deilig følelse å våkne opp og føle seg opplagt :)

Jubler også for at terminen nærmer seg. 33 + 0 uker i dag <3

Jeg og min kjære har sovet på hotell i natt, og jeg har sovet bedre enn jeg har gjort på en evighet!! Sovet som en stein og hverken våknet med vondter eller fordi jeg måtte tisse!! Nå skal vi stå opp å spise deilig hotellfrokost, og så skal vi titte litt i byen før vi reiser hjemover. Fantastisk deilig å komme seg bort en siste tur før mini kommer! Vi trengte denne helgen :)

Har glemt å juble på en stund så her kommer masse jubel :D

Jubler for å hente vogna i dag! Helt ny Stokke trailz i grått <3

Jubler for fredag, og sambo har fri i helgen :)

Jubler for vedtak fra Lånekassen om stipend og lån, så alt det er dekt :) ingen økonomiske bekymringer mer! (Venter på nav penger men den er 12 ukers behandlingstid her.. :P)

Jubler for permisjon :D
Jubler for 37+0 <3
Jubler for fine mannen min som har lyst å være hjemme med bebis lengst mulig <3 blir varm i hjerte da
Jubler for en kjempebra kontroll denne uka hos JM, med gode resultat, og at baby ligger med hodet ned!
I fjor var jeg kjempe deprimert på denne tiden, og nå er jeg lykkeligere enn noen gang.. Akkurat ett år siden jeg møtte sambo i dag, og nå er vi snart foreldre :) <3

Har glemt å juble på en stund så her kommer masse jubel :D

Jubler for å hente vogna i dag! Helt ny Stokke trailz i grått <3

Jubler for fredag, og sambo har fri i helgen :)

Jubler for vedtak fra Lånekassen om stipend og lån, så alt det er dekt :) ingen økonomiske bekymringer mer! (Venter på nav penger men den er 12 ukers behandlingstid her.. :p)

Jubler for permisjon :D
Jubler for 37+0 <3
Jubler for fine mannen min som har lyst å være hjemme med bebis lengst mulig <3 blir varm i hjerte da
Jubler for en kjempebra kontroll denne uka hos JM, med gode resultat, og at baby ligger med hodet ned!
I fjor var jeg kjempe deprimert på denne tiden, og nå er jeg lykkeligere enn noen gang.. Akkurat ett år siden jeg møtte sambo i dag, og nå er vi snart foreldre :) <3

Så utrolig herlig å lese! :) Det var mange fine ting å juble for :)

Har masse å juble for! :D
Fikk handlet de siste store tingene i går, madrasser, bilstol og slikt. :)

Og har sovet 12!! timer i natt/dag! :D :p
Etter mange dager med toppen 2 timer sammenhengende søvn var det godt å endelig få sovet ut. :D

Back
Topp