Jubeltråd:)

Jeg må juble over Seabandsene mine!!! Jeg har blitt et nytt menneske :D :D
De er litt stramme og jeg har kald på hendene og det prikker litt pga dårlig sirkulasjon, men i hvertfall ikke kvalm!! Haha!! JEJ!! :D :D

Jubler for 3 dager til reise. Vet ikke hvor vi skal, kjæresten overrasker meg. Blir borte fra lørdag morgen til sent tirsdag kveld er alt jeg vet. Fått beskjed om å pakke med bikini og ikke for varme klær. Suuuper spent, digger han at han overrasker meg sånn, men fy og nyskjerrig jeg er.;).

Jubler for 3 dager til reise. Vet ikke hvor vi skal, kjæresten overrasker meg. Blir borte fra lørdag morgen til sent tirsdag kveld er alt jeg vet. Fått beskjed om å pakke med bikini og ikke for varme klær. Suuuper spent, digger han at han overrasker meg sånn, men fy og nyskjerrig jeg er.;).

Håhå!! Så utrolig koselig og gøy!! Han derre må du passe på altså ;)

Jubler for å ha utrettet masse i dag! Jobbet i ett sett i 9 timer, formen var bra stort sett hele veien, skikkelig kos med vesla og meg etter barnehage-før leggetid, jobbet 1 time i kveld igjen, og nå legger jeg en fornøyd kropp i varm seng. :)

Jubler for at vi skal på ferie om litt over to uker! Dette blir vår aller første familieferie (som ikke går til svigers).

Jubler over at jeg er så privilegert at jef kan bære frem ett barn! Jubler over min flotte mann, og skjønne skjønne skjønne og kule og ikke minst morsomme datter på 3 år ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Nå krysser vi bare fingrene for at jeg ikke føder på bursdagen min eller 17 mai!:) jippi!

Jeg jubler for at samboeren har tatt fri fra jobben i dag. :-D

Jeg jubler for at kjæresten er så forståelsesfull og kjærlig uten at jeg behøver å klage engang :)

Back
Topp