Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jubler for fødeplasssøknad sendt!!
Oy, ko langt e du komment?
Så langt som tickeren, altså ikke langt i det hele tatt! Men jeg var hos legen og tok celleprøve i dag og gjorde det i samme slengen. Og ikke minst fordi jeg ønsker plass på Ullevål, der bør man nesten søke før man i det hele tatt har blitt gravid
Sitte på padda (app) så da ser eg ikkje tickeren din.
Så koselig så bra at alt ser ut til å gå så bra nå ;-)Idag vil jeg være med å juble! jeg har sittet å lest her inne hver morgen den siste uka.. men ikke meldt meg inn. før idag! fikk henvisning til gyn pga sterke smerter etter eggløsning, og de varte i to uker,, etter en negativ graviditetstest hos legen ble det full undersøkelse og en ny test uken etter hos gyn.. fikk svar 5.sep om at den slo ut svakt og at jeg måtte ta nye prøver. den var da på 9.. etter noen lave hcg stigninger steg den endelig nå over helgen fra 400 på fredag til over 4000 på tirsdag tidlig ultralyd viste at alt var bra, og regnet seg frem til 5+3 (trodde selv jeg var 6+0).. det gikk endelig litt opp for meg..jeg skal bli MAMMA! vi er bærere av små mirakler