Jubeltråd:)

Jubler over hvor søt mannen er om dagen. Han bobler nesten over av lykke og holder på å sprekke for han vil fortelle nyheten <3

HURRA FOR 4 UKER!!!! :D

Og HURRA FOR IKM!!! :D

Og HURRA FOR STERKERE TESTER!!!! :D

Jubler over 2-3 uker på digital i dag. :D

• Liker
Reactions: cco
Hurrs for 3+ på digital i dag. Selv om den var 2-3 i går :-D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

• Liker
Jubler for at jeg er GRAVID!! Så uvirkelig at jeg skal få oppleve noe så stort igjen!!<3 Nå håper jeg bare alt går som det skal!<3

Hurra for 5 fullgåtte uker. :D

• Liker
Jubler for at mannen endelig er hjemme <3 Alt føles tryggere da og jeg har bestemt meg for å reise på enda en UL i morgen. Jeg greier ikke å slappe av før det blir gjort:) Har ikke blødd ordentlig da, men spotta rødt/brunt siden fredag.

Følt jeg har mista symptomene også - men i stad måtte jeg løpe på do og spy. Og nesten så jeg jubla for det også haha!:P

• Liker
Jubler for sterke symptomer og at jeg er i ukr 6+3 :) nærmer seg ul, bare 1,5 uke igjen! :)

♡august 2010 - min lille fantefu♡
♡juli 2013♡min lille engel♡
♡lille spire - april/mai 2015♡

Jubler for kjæresten som tok dette så bra med graviditeten, var langt ifra planlagt, gikk på prevensjon.... Tok test på fredag 05/09 var da bare 3+1 og testen lyste positiv(hadde følt meg uvel noen dager og tok test, hadde aldri trodd jeg var gravid, men ville utelukke pga uvelheten min) og turte nesten ikke si det til han, men fikk sagt det likevel. Han ble sååå glad og gleder seg allerede. (Hans første barn) Dagen etter, på lørdagen fikk jeg 20 roser og en diamantring i hvitt gull med 14 diamanter(7 blanke og 7 sorte) Fortsatt i sjokk!! Han er bare den beste. <3

Sent from my iPhone using BV Forum

Jubler for kjæresten som tok dette så bra med graviditeten, var langt ifra planlagt, gikk på prevensjon.... Tok test på fredag 05/09 var da bare 3+1 og testen lyste positiv(hadde følt meg uvel noen dager og tok test, hadde aldri trodd jeg var gravid, men ville utelukke pga uvelheten min) og turte nesten ikke si det til han, men fikk sagt det likevel. Han ble sååå glad og gleder seg allerede. (Hans første barn) Dagen etter, på lørdagen fikk jeg 20 roser og en diamantring i hvitt gull med 14 diamanter(7 blanke og 7 sorte) Fortsatt i sjokk!! Han er bare den beste. <3

Sent from my iPhone using BV Forum
Så herlig ♡♡♡

JUBLER for 5+4 ♡ I forrige graviditet mistet jeg i SA 5+3. Så å komme forbi dennne dagen er min første milepæl ♡

Jubler for 6+6 :) uke 7+0 i morgen :) de gangene jeg har mistet har det skjedd før uke 6 :) så nå er jeg over min første milepæl:)

Back
Topp