Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hurra !Jubler for positiv test!!! 4+6.
Sent from my iPhone using BV Forum
Så herlig ♡♡♡Jubler for kjæresten som tok dette så bra med graviditeten, var langt ifra planlagt, gikk på prevensjon.... Tok test på fredag 05/09 var da bare 3+1 og testen lyste positiv(hadde følt meg uvel noen dager og tok test, hadde aldri trodd jeg var gravid, men ville utelukke pga uvelheten min) og turte nesten ikke si det til han, men fikk sagt det likevel. Han ble sååå glad og gleder seg allerede. (Hans første barn) Dagen etter, på lørdagen fikk jeg 20 roser og en diamantring i hvitt gull med 14 diamanter(7 blanke og 7 sorte) Fortsatt i sjokk!! Han er bare den beste. <3
Sent from my iPhone using BV Forum
Gratulerer! Deilig med alle små tegn på det går veienJUBLER for 5+4 ♡ I forrige graviditet mistet jeg i SA 5+3. Så å komme forbi dennne dagen er min første milepæl ♡
Tusen takk ♡ Ja, blir glad for alle tegn og symptomer jeg har/får! Har en god følelse denne gangenGratulerer! Deilig med alle små tegn på det går veien
Tusen takk ♡ Ja, blir glad for alle tegn og symptomer jeg har/får! Har en god følelse denne gangen