Jubeltråd:)

HELG!!! :D

jubler for typen er tilbake etter uka på jobb.fri i helga og ungefri:) søndag drar jeg til bergen

Jubler for min fantastiske mann♡ han steller så utrolig godt med meg å jenta vår på 3år nå når jeg selv har sofatjeneste pga formen. Nå har jeg å jenta ligget på sofaen sammen å sett litt barnetv og han har ryddet kjøkkenet, støvsuget, luftet hund og brette klær! Toppet det hele med og plutselig komme og servere meg og snuppa eplejuice og potetskruer(eneste jeg klarer nå), han er så fantastisk♡

Jubler for vesla på 2 år ig 1 mnd - som sov første natten uten bleie i natt!!! :D

jubler for lille hjertet som slo så fint på ul:)

7+1 i dag :-) hadde ikke nett i går ;-)

Må juble litt til i dag, er kvalm, hurra! Blir engstelig når den er borte :p
Jubler for kvalme i dag jeg også!!! Den værste dagen hittil.....!! :confused men er glad for de symptomer som finnes. Blir nervøs når de forsvinner...

Jubler for kvalme i dag jeg også!!! Den værste dagen hittil.....!! :confused men er glad for de symptomer som finnes. Blir nervøs når de forsvinner...

Det er snodig hvordan vi er satt sammen gitt! Om kvalmen hadde skyldtes noe annet hadde jeg ikke fungert på jobb i de hele tatt! Men det er tross alt et signal på at kroppen er sliten, så bør vel ta det med ro :)

Jubler for fridag :-D og for at det ikke har kommet mer blod (fikk en støkk i gårkveld med litt på papiret).

Back
Topp