Jubeltråd:)

Jubler for at jeg ikke har lagt på meg i påsken tiltross for store mengder mat og godteri, fryktet flere kg i pluss :D

Jubler for 4 uker til termin i dag :)

Jubler for at vi får sengen til lillegutt hjem i morgen. Skal riktignok ikke monteres før om en måned, i det nye huset, men det føles bra. :)

Føles som magen har sunket litt den siste uken. Sett bort fra økende bekkenløsning så er det litt lettere å puste, mindre halsbrann og andre matrelaterte problemer og til og med ryggen er mindre vond. Det kan vi like! Kanskje jeg holder ut de neste 27 dagene til termin ;)

Jubler for at vi får sengen til lillegutt hjem i morgen. Skal riktignok ikke monteres før om en måned, i det nye huset, men det føles bra. :)
Deilig å bare få ting i hus :)

Føles som magen har sunket litt den siste uken. Sett bort fra økende bekkenløsning så er det litt lettere å puste, mindre halsbrann og andre matrelaterte problemer og til og med ryggen er mindre vond. Det kan vi like! Kanskje jeg holder ut de neste 27 dagene til termin ;)
Digg! Nyt det, og nyt det litt for meg også :)

Var usikker på om jeg skulle sutre i sutretråden eller juble her.. jeg valgte å juble: fikk 100% sykemelding helt til helgen pga kraftig forkjølelse! Så deilig å slippe å tenke jobb før neste uke :-D Nå skal jeg sove ;-)
God bedring og nyt det :)

Venninner overrasket med babyshower nr 2 i dag :) Mannen lagde middag til oss og det var ingen som drakk seg dritings ;) kost meg og ledd mye :joyful:
Så koselig :) :) og godt det ikke var alkohol der ;)

Tok i mot 60% sykemelding av legen i dag. "Nok er nok", gikk endelig opp for meg også, derfor har jeg nå kun 2,5 arbeidsdag igjen før permisjon starter :shy:

Tok i mot 60% sykemelding av legen i dag. "Nok er nok", gikk endelig opp for meg også, derfor har jeg nå kun 2,5 arbeidsdag igjen før permisjon starter :shy:
Har du jobbet 100% fram til nå? Det er jo kjempe bra :)

Back
Topp