Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jubler for uke 35 i går. På tirsdag er det 5 uker til terminJubla for veke 33
Det er faktisk veldig koselig!Jeg jubler for den herlige følelsen det er å våkne til små føtter som sparker i magen
SignererJubler for 4 uker til termin i dag
Deilig å bare få ting i husJubler for at vi får sengen til lillegutt hjem i morgen. Skal riktignok ikke monteres før om en måned, i det nye huset, men det føles bra.
Digg! Nyt det, og nyt det litt for meg ogsåFøles som magen har sunket litt den siste uken. Sett bort fra økende bekkenløsning så er det litt lettere å puste, mindre halsbrann og andre matrelaterte problemer og til og med ryggen er mindre vond. Det kan vi like! Kanskje jeg holder ut de neste 27 dagene til termin
Absolutt! Det hjelper så utrolig på stressnivået mitt. Bare det står her, så kan det monteres dersom det skulle bli behov.Deilig å bare få ting i hus
God bedring og nyt detVar usikker på om jeg skulle sutre i sutretråden eller juble her.. jeg valgte å juble: fikk 100% sykemelding helt til helgen pga kraftig forkjølelse! Så deilig å slippe å tenke jobb før neste uke :-D Nå skal jeg sove ;-)
Så koselig og godt det ikke var alkohol derVenninner overrasket med babyshower nr 2 i dag Mannen lagde middag til oss og det var ingen som drakk seg dritings kost meg og ledd mye
Har du jobbet 100% fram til nå? Det er jo kjempe braTok i mot 60% sykemelding av legen i dag. "Nok er nok", gikk endelig opp for meg også, derfor har jeg nå kun 2,5 arbeidsdag igjen før permisjon starter