Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra kan jeg spørre hva du har gjort for å komme over panikken?Jubler også over at jeg endelig har fått litt ro i meg selv med tanke på fødsel og panikken for den
Ja, nå planlegges det for fullt. Det blir spennende fremover.Spennende bare å begynne planleggingen da
Jeg har vært på samtale på sykehuset fordi jeg i utgangspunktet ønsket meg planlagt keisersnitt, men etter en lang samtale med jordmor der, jordmor på helsestasjonen, mannen og min mamma har jeg komt frem til at jeg skal gå med på sykehusets plan om å lage en fødsels plan der jeg får ul med en gang jeg kommer inn og dersom fødsels stagnerer/drar ut i tid vil jeg få ks. Panikken er der nok enda, men i litt mindre grad. De fikk meg til å føle meg mer trygg på fødselen og på meg selv. Så nå prøver jeg tenke positivt og satser på at det det går bra og blir en god opplevelse denne gangen.Så bra kan jeg spørre hva du har gjort for å komme over panikken?
Så flott! Godt og høre at du ble tatt på alvor og at dere har funnet en plan du er komfortabel medJeg har vært på samtale på sykehuset fordi jeg i utgangspunktet ønsket meg planlagt keisersnitt, men etter en lang samtale med jordmor der, jordmor på helsestasjonen, mannen og min mamma har jeg komt frem til at jeg skal gå med på sykehusets plan om å lage en fødsels plan der jeg får ul med en gang jeg kommer inn og dersom fødsels stagnerer/drar ut i tid vil jeg få ks. Panikken er der nok enda, men i litt mindre grad. De fikk meg til å føle meg mer trygg på fødselen og på meg selv. Så nå prøver jeg tenke positivt og satser på at det det går bra og blir en god opplevelse denne gangen.
Ja i hvert fall tror jeg det skal gå bra. Håper det. Føler jeg ble hørt nå, noe jeg ikke gjorde når jeg fødte sist. Fikk beskjed om å slutte med det tullet. Det var ikke så ondt. og diverse andre ting. Vis jeg prøvde å si noe ble jeg bare avfeid.Så flott! Godt og høre at du ble tatt på alvor og at dere har funnet en plan du er komfortabel med
Enig med deg. Julbler over at mai stadig kommer nærmere.Jubler for at februar er over! Mai nærmer seg med stormskritt
Ja er så godt ute nåFin form i dag så jeg og hund har gått tur. I tillegg er det sol og skikkelig vårstemning her. Herlig!
Ja er så godt ute nå
Ja jeg også her hvor jeg bor har de feid nesten overalt nå også, så da er det jo hvertfall en fryd når man i tillegg slipper all småsteinen i såleneElsker at jeg kan bruke joggesko nå
Gratulerer så masseDa kan jeg like godt juble litt for et godt salg av leiligheten også. 150.000 kroner over takst. Det er godt å ha med seg videre til nytt hus.
Så bra!! GratulererDa kan jeg like godt juble litt for et godt salg av leiligheten også. 150.000 kroner over takst. Det er godt å ha med seg videre til nytt hus.