Jubeltråd:)

Jeg jubler for at jeg er 29+0 nå!!! :)

Jeg jubler for at mannen min og jeg har vunnet budrunde i dag, og da får kjøpe vårt første hus. Det er så godt å vite at min lille gutt skal få sitt helt eget rom og at vi har plass til å vokse sammen som en familie. :-D <3

Jeg jubler for at mannen min og jeg har vunnet budrunde i dag, og da får kjøpe vårt første hus. Det er så godt å vite at min lille gutt skal få sitt helt eget rom og at vi har plass til å vokse sammen som en familie. :-D <3
Hurra! Gratulerer så mye! Stort? :)

Jeg jubler for dere :) gratulerer så masse! Endelig :) hvor endte dere opp hen?

Weeeee :D Gratulera så mykje :D Deilig med hus :)

Jeg jubler for samboeren min! Han har tatt hele nedpakkingen, flyttelasset, oppussing, oppakking og organisering selv mens jeg har vært på sykehuset :) Jeg elsker han og er så glad for at han er pappaen til lille farsken inni magen <3

Det er god grunn til å juble! På en måte er det jo en selvfølge, men for en jobb han har gjort!

Kjøpt brukt fin city cross!! Gleder meg sånn :-) bare sportsdel da. Så blir å bruke simovogna med bag. Men blir sååå godt å ha ei lett vogn å drasse på etter hvert :-)

Vedlegg

• 1424884204265.jpg
    1424884204265.jpg
    74 KB · Visninger: 27
Jubler over at det er under tre mnd igjen til termin

Jubler også over at jeg endelig har fått litt ro i meg selv med tanke på fødsel og panikken for den

Back
Topp