Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hurra! Gratulerer så mye! Stort?Jeg jubler for at mannen min og jeg har vunnet budrunde i dag, og da får kjøpe vårt første hus. Det er så godt å vite at min lille gutt skal få sitt helt eget rom og at vi har plass til å vokse sammen som en familie. :-D <3
120 kvadratmeter. Så 70 kvadratmeter mer enn det vi har nå.Hurra! Gratulerer så mye! Stort?
Jeg jubler for dere gratulerer så masse! Endelig hvor endte dere opp hen?Jeg jubler for at mannen min og jeg har vunnet budrunde i dag, og da får kjøpe vårt første hus. Det er så godt å vite at min lille gutt skal få sitt helt eget rom og at vi har plass til å vokse sammen som en familie. :-D <3
Jeg jubler for at mannen min og jeg har vunnet budrunde i dag, og da får kjøpe vårt første hus. Det er så godt å vite at min lille gutt skal få sitt helt eget rom og at vi har plass til å vokse sammen som en familie. :-D <3
Jeg jubler for samboeren min! Han har tatt hele nedpakkingen, flyttelasset, oppussing, oppakking og organisering selv mens jeg har vært på sykehuset Jeg elsker han og er så glad for at han er pappaen til lille farsken inni magen <3
Jeg jubler for dere gratulerer så masse! Endelig hvor endte dere opp hen?
Tusen hjertelig takk! Vi har endt opp på Auli i Nes kommune.Weeeee Gratulera så mykje Deilig med hus
Når flytter dere?Tusen hjertelig takk! Vi har endt opp på Auli i Nes kommune.
Senest 2.mai. Vi skal signere kontrakten og avtale overtakelse på tirsdag.Når flytter dere?
Spennende bare å begynne planleggingen daSenest 2.mai. Vi skal signere kontrakten og avtale overtakelse på tirsdag.