Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jubler for uke 35 i går. På tirsdag er det 5 uker til terminJubla for veke 33![]()
Det er faktisk veldig koselig!Jeg jubler for den herlige følelsen det er å våkne til små føtter som sparker i magen![]()
SignererJubler for 4 uker til termin i dag![]()
Deilig å bare få ting i husJubler for at vi får sengen til lillegutt hjem i morgen. Skal riktignok ikke monteres før om en måned, i det nye huset, men det føles bra.![]()
Digg! Nyt det, og nyt det litt for meg ogsåFøles som magen har sunket litt den siste uken. Sett bort fra økende bekkenløsning så er det litt lettere å puste, mindre halsbrann og andre matrelaterte problemer og til og med ryggen er mindre vond. Det kan vi like! Kanskje jeg holder ut de neste 27 dagene til termin![]()
Absolutt! Det hjelper så utrolig på stressnivået mitt. Bare det står her, så kan det monteres dersom det skulle bli behov.Deilig å bare få ting i hus![]()
God bedring og nyt detVar usikker på om jeg skulle sutre i sutretråden eller juble her.. jeg valgte å juble: fikk 100% sykemelding helt til helgen pga kraftig forkjølelse! Så deilig å slippe å tenke jobb før neste uke :-D Nå skal jeg sove ;-)
Så koseligVenninner overrasket med babyshower nr 2 i dagMannen lagde middag til oss og det var ingen som drakk seg dritings
kost meg og ledd mye
![]()
Har du jobbet 100% fram til nå? Det er jo kjempe braTok i mot 60% sykemelding av legen i dag. "Nok er nok", gikk endelig opp for meg også, derfor har jeg nå kun 2,5 arbeidsdag igjen før permisjon starter![]()