Jubeltråd :)

Gratulerer! Har du vært på første legetime også? Eller tar du tidlig ul først?

Aprilbaby❤️

Skulle egentlig bare ta tidlig UL først og legetime i uke 10-12 om alt var bra, men har så mye problem med kvalmen at jeg prøver å få time så snart som mulig :)

Termin 24.03.14 ❤️

9+3 og bare 18 dager igjen til magiske 12! :D

Bruker den der tulletelefonen.

7+0 idag og ingen brunlig utflod i morges! Kanskje gårsdagens hendelse bare var til skrekk og advarsel! *krysser fingrene*

Sent from my iPhone using BV Forum

Bruk hårstrikk! :) Fest i knappehullet og dra strikken rundt knappen. Det funker knallbra for meg foreløpig hvertfall! :)

-sniker fra februar
Ah, kjempesmart jo!! Takk!!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Hurra for fantastiske folk på telefonen! Hun jeg snakka med fra legekontoret ga meg time til tidlig sv.kontroll for å få høre hjertelyd og snakke om redselen etter å ha mista. Hun forsto godt at jeg ønska meg time etter hva som hadde sett og beroliget meg med at det ville mest sannsynlig gå bra denne gangen og at hun husket meg som en så hyggelig og søt jente som barn, hihi. :D så nå skal jeg til legen på fredag. Så skal vi sette opp time til neste kontroll allerede da ettersom jeg er borte ei stund med tanken på flytting. :)

Bruker den der tulletelefonen.

6 uker i dag. halveis til 12 :P måtte ukene løpe av gårde :P

Våknet uten den intense kvalmen i dag!! Deilig etter 3 "dødens"dager! :)
*håper jeg ikke jinxer det her nå* ^^

Sent from my LT26i using BV Forum mobile app

7+3 i dag! Var opprinnelig 7+6, men ble satt tre dager tilbake. Jaja, gleder meg like mye til første milepæl som er 8 uker, er jo bare 4 dager dit ;) Det værste er vel at jeg får de samme tekstene på alle appene mine de neste tre dagene ;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Hurra for at det fortsatt e ferie! Hahahaha

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hurra for bankende hjerte på tidlig ul i uke 6+4 ❤️ crl 6 mm.

Sent from my iPhone using BV Forum

Hurra for litt vind og kjøligere temperatur. Bare 25 grader i dag :)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Back
Topp