Jubeltråd :)

7 uker i morgen! Hurra!

Sent from my iPhone using BV Forum

9+0 i dag! <3 to dager lengre enn da jeg mista lille spire i april.

Bruker den der tulletelefonen.

Jubler for at det er helg, og at jeg kan ha sea-bands på i mange timer før jeg skal ut i offentligheten. Jeg jubler også for at med helgen kommer det mulighet til å gå å legge seg om man blir for kvalm eller sliten, hilsen hun som nettopp har stått opp fra en lang morgenlur.

Vet du hva som gjør at de hjelper? Og hjelper de faktisk? De hadde ikke noe på apoteket mitt her ihvertfall :(

Jeg vet ikke hva de gjør, men er vel ca samme konseptet som å presse litt sitron i vann. Det sure kan fort hjelpe mot kvalme, dårlig matlyst osv. Både sitron og slikkepinnene har hjulpet veldig når jeg har hatt dårlig matlyst, og om morgenen når jeg er litt kvalm.

Jeg vet ikke hva de gjør, men er vel ca samme konseptet som å presse litt sitron i vann. Det sure kan fort hjelpe mot kvalme, dårlig matlyst osv. Både sitron og slikkepinnene har hjulpet veldig når jeg har hatt dårlig matlyst, og om morgenen når jeg er litt kvalm.
Her er det grønne epler som frister når alt er æsj, så kanskje jeg skal få kjæresten til å kjøpe med litt sitron hjem :)

6 uker:)

Sent from my iPhone using BV Forum

8 uker i dag :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Jubler for at jeg nesten ikke er kvalm i dag!! Håper bare virkelig det er noen av triksene jeg har plukket opp (sitronvann, spise FØR man står opp av sengen, selv for å tisse, ta på seabands med en gang jeg våkner) som har skylden, for håper jeg klarer meg bedre på jobb i morgen, enn fryktet :)

Jippi..
5+0 i dag :)

5+4 og hjertet skal begynne slå står d på terminkalkulatoren :D åååå som je håper det gjør det denne gangen!!!!

8+3 i dag og tidlig ultralyd i mårå!!! Spent på om dei endre termin dato :D

Sent from my D6503 using BV Forum mobile app
Å så spennende!! Må fortelle om hvordan det går :) jeg skal om 2 dager, er da 7+5 :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Last edited:
Back
Topp