Jubeltråd :)

Jippi det er helg :)

På tide å juble litt! :)
Hurra! Er 7+3 og foreløbig bare kastet opp 1 gang! :)

Men det skyldes vel litt for mye is med oboy pulver kombinert med at sambo hadd vært på do rett før jeg skulle på badet :eek: haha!

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
Kastet opp hver dag siden søndag :( blæh! Men selv om jeg nå har begynt å spy er jeg mindre kvalm. Før var jeg kvalm hele dagen. Nå blir jeg kvalm, spyr, ferdig med det :p

♡02.03.2015♡

Kastet opp hver dag siden søndag :( blæh! Men selv om jeg nå har begynt å spy er jeg mindre kvalm. Før var jeg kvalm hele dagen. Nå blir jeg kvalm, spyr, ferdig med det :p

♡02.03.2015♡

Funderte på å prøve dette i dag, faktisk! Prøve å spy å bli ferdig med det, istedet for å bruke 10 timer av dagen på å begrense kvalmen hele tiden.. men jeg feiga ut, siden jeg får panikk av å spy :( føler jeg blir kvalt, også hender det seg at jeg besvimer når jeg kaster opp :-/

Funderte på å prøve dette i dag, faktisk! Prøve å spy å bli ferdig med det, istedet for å bruke 10 timer av dagen på å begrense kvalmen hele tiden.. men jeg feiga ut, siden jeg får panikk av å spy :( føler jeg blir kvalt, også hender det seg at jeg besvimer når jeg kaster opp :-/

Jeg har alltid vært slik som du er, men nå har jeg rett og slett blitt rågod på å spy :p

♡02.03.2015♡

Juhuu for 7+6 i dag! Endelig lenger enn når jeg ble satt 3 dager tilbake på tirsdag. Disse dagene har føltes som en evighet!!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

6+3 i dag, og blir ferdig med rommet til eldstemann i dag :D da har vi bare 2 igjen :P

8 uker i dag! Juhuuu!!!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

7 uker i dag. "Bare" 5 uker til den magiske uken. Herregud så tregt tiden går.

9+3, bestilt tidlig ultralyd. Håper legen snakker bra engelsk, at det ikke koster skjorta og at vi får beskjed om at alt ser fint og normalt ut. 10+5 på ultralyd-dagen. Hurra!

Hurra for 10 uker i dag:D (evt 11 uker dersom tidlig ultralyd er korrekt) Og for første jordmortime i morgen :D

Hurra for at vi skal fortelle det til de nærmeate i familien som allerede ikke vet det i morgen :)

Sambo reiser på sjøen i 5 uker i morgen så da forteller vi det litt før de 12 ukene :P slik at vi kan fortelle det sammen :) er 10+2 i dag :)

*første spire i månedskifte februar/mars*

Back
Topp