Jubeltråd :)

Hurra for 9 uker i dag :)

Hurra for bestilt legetime. Blir første kontrollen :) Krysser fingrene for at jeg får ta en tidlig UL :)

Sent from my iPhone using BV Forum

9+3 - får ikke igjen buksene mine - går akkurat ikke :(

♡02.03.2015♡
Her går det så vidt, men da blir jeg to cm høyere for jeg må rette meg så opp og heise opp både mage, pupper og skuldre :p Og ikke har vi klesbutikker her jeg bor. Må vel sette meg ned med HM-katalogen og bestille ;)

Jippi, da har jeg fått tidlig UL 8. august kl 9

9 uker her også i dag :D Jeeeei! Og magen har eksplodert! Er såååå glad for at det er overskyet slik at jeg kan bruke litt større klær. Ser ut som en snurret svinesteik i sommerklærne mine :eek:
Jeg har vært stappet pølse en stund, så jeg har bare kjøpt vide og gode sommerklær i år ;) Lurer på om magen blir mindre i begynnelsen av 2. Trimester?!?

9 uker her også i dag :D Jeeeei! Og magen har eksplodert! Er såååå glad for at det er overskyet slik at jeg kan bruke litt større klær. Ser ut som en snurret svinesteik i sommerklærne mine :eek:
Haha nå måtte jeg le litt :) Du er sikkert en nydelig svinestek :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Hurra for 8+2 i dag =) Legetime e bestilt og jeg har bjynt å strikke =)

Jeg har vært stappet pølse en stund, så jeg har bare kjøpt vide og gode sommerklær i år ;) Lurer på om magen blir mindre i begynnelsen av 2. Trimester?!?
Det lurer jeg også på??? Blir den mindre for så bli større igjen??? Skal den bare bli større så må jeg kjøpe ny bil for å få plass til slutt.... :eek:

Det lurer jeg også på??? Blir den mindre for så bli større igjen??? Skal den bare bli større så må jeg kjøpe ny bil for å få plass til slutt.... :eek:
Som oftest er det ikke baby-mage som vises så tidlig, men oppblåst mage på grunn av graviditeten. Oppblåstheten gir seg vel ofte i slutten av første trimester, før den ordentlige baby-magen kommer frem :)

Jeg gleder meg sånn til begynnelsen av babymage :) den tiden her, når jeg bare føler meg dvask og feit, er ikke noe særlig :(

Ei nydelig jente - juli 2011
Gleder oss til 1. mars 2015

Er 6+3 og har fått høre et bankende hjerte på ul <3 Hadde MA i januar og valgte derfor å ta såpass tidlig ul for å se at det var noe liv der inne:)

Juhuuu 9+4:) 17 dager til 12+0 og svangerskapsappen viser at jeg har fullført 24 %. Går sakte men sikkert fremmover:)

♡02.03.2015♡

Kjenner jeg gjerne skulle ønske jeg var kommer like langt.. Har bare usle 7+1 og det virker som alt for lenge til uke 12

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp