Lillenurkmars2015
Betatt av forumet
Ska se om Eg huske d.Å så spennende!! Må fprtelle om hvotdan det gårjeg skal om 2 dager, er da 7+5
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Sent from my D6503 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ska se om Eg huske d.Å så spennende!! Må fprtelle om hvotdan det gårjeg skal om 2 dager, er da 7+5
9 uker her også i dagHurra for 9 uker i dag![]()
9+3 - får ikke igjen buksene mine - går akkurat ikke9 uker her også i dagJeeeei! Og magen har eksplodert! Er såååå glad for at det er overskyet slik at jeg kan bruke litt større klær. Ser ut som en snurret svinesteik i sommerklærne mine
![]()
Her går det så vidt, men da blir jeg to cm høyere for jeg må rette meg så opp og heise opp både mage, pupper og skuldre9+3 - får ikke igjen buksene mine - går akkurat ikke
♡02.03.2015♡
Bruk hårstrikk!9+3 - får ikke igjen buksene mine - går akkurat ikke
♡02.03.2015♡
Det var et flott tips!!Bruk hårstrikk!Fest i knappehullet og dra strikken rundt knappen. Det funker knallbra for meg foreløpig hvertfall!
-sniker fra februar
Jeg har vært stappet pølse en stund, så jeg har bare kjøpt vide og gode sommerklær i år9 uker her også i dagJeeeei! Og magen har eksplodert! Er såååå glad for at det er overskyet slik at jeg kan bruke litt større klær. Ser ut som en snurret svinesteik i sommerklærne mine
![]()
Haha nå måtte jeg le litt9 uker her også i dagJeeeei! Og magen har eksplodert! Er såååå glad for at det er overskyet slik at jeg kan bruke litt større klær. Ser ut som en snurret svinesteik i sommerklærne mine
![]()
Samboer påstår det, men vet ikke helt om jeg tror hanHaha nå måtte jeg le littDu er sikkert en nydelig svinestek
Det lurer jeg også på??? Blir den mindre for så bli større igjen??? Skal den bare bli større så må jeg kjøpe ny bil for å få plass til slutt....Jeg har vært stappet pølse en stund, så jeg har bare kjøpt vide og gode sommerklær i årLurer på om magen blir mindre i begynnelsen av 2. Trimester?!?
Som oftest er det ikke baby-mage som vises så tidlig, men oppblåst mage på grunn av graviditeten. Oppblåstheten gir seg vel ofte i slutten av første trimester, før den ordentlige baby-magen kommer fremDet lurer jeg også på??? Blir den mindre for så bli større igjen??? Skal den bare bli større så må jeg kjøpe ny bil for å få plass til slutt....![]()
Juhuuu 9+417 dager til 12+0 og svangerskapsappen viser at jeg har fullført 24 %. Går sakte men sikkert fremmover
♡02.03.2015♡