Jubeltråd :)

Hurra for 6 uker i dag, halvveis til 12! (selv om man først starter ventetiden et sted mellom uke 3-4 da, men pytt med det!).
Hurra for tre uker til første legetime :)

og etter at jeg posta, hurra for at babyen nå er på størrelse med en ert! :D

Hurra for storebror som er 6 år i dag. 6 år har det gått siden vi fikk livet snudd på hodet. Siden jeg fikk en ny identitet, en ny rolle. Jeg er så takkmemlig for at jeg har fått oppleve dette (og nå kommer tårer i øynene mine, hormonell). For en opplevelse det var å bli mamma for første gang. Så mye har skjedd og jeg har forandret meg mye også. :)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Hurra for storebror som er 6 år i dag. 6 år har det gått siden vi fikk livet snudd på hodet. Siden jeg fikk en ny identitet, en ny rolle. Jeg er så takkmemlig for at jeg har fått oppleve dette (og nå kommer tårer i øynene mine, hormonell). For en opplevelse det var å bli mamma for første gang. Så mye har skjedd og jeg har forandret meg mye også. :)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
Gratulerer med dagen til storebror!

Sent from my iPhone using BV Forum

Hurra for 8+3 i dag og at vi fikk se et lite hjerte som banket på tidlig ultralyd i dag. De vordende storesøsken satt intetanende på venterommet og så på Frost på IPad. De trodde mamma skulle til doktoren fordi hun var blitt så solbrent - tihi... ;)

Hurra for guttungen som fikk ny sykkel i dag <3 elsker glade barn ;-)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Jippi.
2-3 uker på CBD i dag

Nyyydelig fint vær i dag og jeg har bada :D er 4+3 i dag og skal på legekontroll i morgen

Sent from my GT-I9105P using BV Forum mobile app

Hurra for 5+6!
Går sakte men sikkert;)

Sent from my iPhone using BV Forum

8+0 i dag! :D yeey!

Sent from my LT26i using BV Forum mobile app

8 uker jeg også :D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

9 uker i dag!! Litt spent om det er liv der inne... alltid usikker i begynnelsen. ..

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

9+0 :D

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Last edited:
Back
Topp