Jubeltråd :)

8+1. "bare" 28 dager igjen til magiske tolv. <3

7+3 i dag! :) Føler det går mye fortere denne gangen som jeg løper etter storebror og ikke henger over doskåla! :D

Sent from my LT26i using BV Forum mobile app

Jubler over at mine bitte bitte små mini pupper uten fyll i, er begynt å fylle seg!!! :D

Jubler over at mine bitte bitte små mini pupper uten fyll i, er begynt å fylle seg!!! :D

Bare vent til melka kommer (om du vil amme da). Blir jo helt Pamela! ;)

Vet ikke om jeg skal juble eller gråte over hvor store puppene har blitt, haha. Gått opp 1 1/2 størrelse! :o men jubler om fineste storebror på 13 mnd som koser med magen hele tiden.<3

Bruker den der tulletelefonen.

Jaaa, mine og!! Endelig :) er 6+4 i dag :))

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Vokst syyykt mine også, og jeg er bare 8+3 :eek:

♡02.03.2015♡
Jeg er 8+2. De vokste ikke i nærheten så mye i forrige svangerskap, så håper jeg får beholde disse en gooood stund! Om ikke blir det sånne store hudlommer med litt innhold i til slutt og da får gubben kjøpe nye pupper til meg. :p

Bare vent til melka kommer (om du vil amme da). Blir jo helt Pamela! ;)

Nei, blir ikke Pamela jeg ;-) ammet 2 ganger, og ble faktisk skuffet over at de ikke ble enda større :-P når jeg slutter amme blir jeg så godt som flatbrystet!

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

6+5 i dag og spansk medisin mot kvalmen har fungert o dag ;-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Nei, blir ikke Pamela jeg ;-) ammet 2 ganger, og ble faktisk skuffet over at de ikke ble enda større :p når jeg slutter amme blir jeg så godt som flatbrystet!

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Jaja, får nyte at de litt større en periode da! ;)

Back
Topp