Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vis vedlegget 69175
Finnes også i drops (små dråper) - min venninne anbefalte meg de fordi jeg hadde så lite matlyst. Fant de på apotek
Termin 24.03.14![]()
"Sleikjestaur" ;-p hihiVis vedlegget 69175
Finnes også i drops (små dråper) - min venninne anbefalte meg de fordi jeg hadde så lite matlyst. Fant de på apotek
Termin 24.03.14![]()
Hahaha, her ogsåJubler over at mine bitte bitte små mini pupper uten fyll i, er begynt å fylle seg!!!![]()
Venter på at mine skal bli fastere og kanskje litt større.Hahaha, her ogsåkjenner de er strammere for en gangs skyld
Sent from my iPad using BV Forum
Jubler over at mine bitte bitte små mini pupper uten fyll i, er begynt å fylle seg!!!![]()
Vet ikke om jeg skal juble eller gråte over hvor store puppene har blitt, haha. Gått opp 1 1/2 størrelse!men jubler om fineste storebror på 13 mnd som koser med magen hele tiden.<3
Bruker den der tulletelefonen.
Jaaa, mine og!! EndeligJubler over at mine bitte bitte små mini pupper uten fyll i, er begynt å fylle seg!!!![]()
Jeg er 8+2. De vokste ikke i nærheten så mye i forrige svangerskap, så håper jeg får beholde disse en gooood stund! Om ikke blir det sånne store hudlommer med litt innhold i til slutt og da får gubben kjøpe nye pupper til meg.Vokst syyykt mine også, og jeg er bare 8+3
♡02.03.2015♡
Nei, blir ikke Pamela jeg ;-) ammet 2 ganger, og ble faktisk skuffet over at de ikke ble enda størreBare vent til melka kommer (om du vil amme da). Blir jo helt Pamela!![]()
Sent from my LT26i using BV Forum mobile app
Nei, blir ikke Pamela jeg ;-) ammet 2 ganger, og ble faktisk skuffet over at de ikke ble enda størrenår jeg slutter amme blir jeg så godt som flatbrystet!
Sent from my C6603 using BV Forum mobile app