Jubeltråd :)

Hvor mange dager etter EL har du tatt de testene?

❤️ endelig 24/3-15 ❤️
Veldig usikker på når EL var, men rundt midten av juni så ca 20-25dpo var hcg 1700. 25-30dpo (tatt med fem dagers mellomrom) var den 8900. Pleier å kjenne EL veldig godt og jeg tror jeg kjente det fem dager etter det jeg normalt skulle hatt. Så er uansett Ila de fem dagene :) Skal på UL på mandag, kanskje jeg blir klokere da;)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Veldig usikker på når EL var, men rundt midten av juni så ca 20-25dpo var hcg 1700. 25-30dpo (tatt med fem dagers mellomrom) var den 8900. Pleier å kjenne EL veldig godt og jeg tror jeg kjente det fem dager etter det jeg normalt skulle hatt. Så er uansett Ila de fem dagene :) Skal på UL på mandag, kanskje jeg blir klokere da;)

Jeg har tatt hcg med 4 dagers mellomrom 12 og 16 DPO. Så var bare spent på hvor tidlig eller sent du tok :)
Har lyst til å få tatt en ny hcg bare for å sjekke, men er i Sverige på ferie nå.

❤️ endelig 24/3-15 ❤️

Jeg har tatt hcg med 4 dagers mellomrom 12 og 16 DPO. Så var bare spent på hvor tidlig eller sent du tok :)
Har lyst til å få tatt en ny hcg bare for å sjekke, men er i Sverige på ferie nå.

❤️ endelig 24/3-15 ❤️

Skjønner:) Ja det er veldig fristende å følge med. Ikke har jeg et eneste symptom heller. Men må vel bare stole på at ting er som de skal. Var mye stresset forrige svangerskap så blir vel likt denne gangen... Ingen lek å være gravid ;) God ferie:)

Juhuuu, 6 uker i daaaag!! Guri å lenge jeg har ventrt for å kunne skrive det ;) 7 uker next!!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jubler for 5 uker i dag! Og at fosteret er på størrelse med et eplefrø! Og for at jeg nesten ikke har noen symptomer (selv om det også er litt skummelt).

Back
Topp