Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
Hurra for 7+5 og da snart uke 8!
♡02.03.2015♡
♡02.03.2015♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor mange dager etter EL har du tatt de testene?Jubler for hcgstigning fra 1700 til 8900![]()
Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Veldig usikker på når EL var, men rundt midten av juni så ca 20-25dpo var hcg 1700. 25-30dpo (tatt med fem dagers mellomrom) var den 8900. Pleier å kjenne EL veldig godt og jeg tror jeg kjente det fem dager etter det jeg normalt skulle hatt. Så er uansett Ila de fem dageneHvor mange dager etter EL har du tatt de testene?
endelig 24/3-15
![]()
Jeg har tatt hcg med 4 dagers mellomrom 12 og 16 DPO. Så var bare spent på hvor tidlig eller sent du tokVeldig usikker på når EL var, men rundt midten av juni så ca 20-25dpo var hcg 1700. 25-30dpo (tatt med fem dagers mellomrom) var den 8900. Pleier å kjenne EL veldig godt og jeg tror jeg kjente det fem dager etter det jeg normalt skulle hatt. Så er uansett Ila de fem dageneSkal på UL på mandag, kanskje jeg blir klokere da
Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Jeg har tatt hcg med 4 dagers mellomrom 12 og 16 DPO. Så var bare spent på hvor tidlig eller sent du tok
Har lyst til å få tatt en ny hcg bare for å sjekke, men er i Sverige på ferie nå.
endelig 24/3-15
![]()
Jubler for 7+5 idag!! Snart uke 8 !!!johooo
Sent from my Nexus 5 using BV Forum mobile app
Bår skal du?Fikk innkalling til tidlig ul i posten!![]()
Mars 2015
![]()