Jubeltråd

Mannen er på vei hjem i fra Kina. Jippi ja. Gjett om han skal få en del å gjøre. Har en LAAAANG liste på kjøleskapet om hva som må gjøres. (han skal få hvile en halvtime først)

Juble for at jeg er ferdig med å vaske alt med baby å gjøre fra klær til lammeskin:)

Alt er ferdig ryddet inn på skapet og på plass. Det eneste som er igjen er å forbrede sykehus bag og handle stelle produkter, Babycall og litt klær/ytterklær til store bror:) ohh det føles så godt og komme langt i forberedelser.

Nå jubler jeg høyt for at lillebror ligger med hodet ned. Storesøster lå på tvers hele svangerskapet.

Da håper jeg virkelig jeg får oppleve en helt vanlig smertefull fødsel.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jubler for 33 fullgått uker:)

Jubler for at uke 34 er passert. Snart høygravid.

Har mye å klage på nå så greit at klagetråden forsvant ;)

Ette masse drit og lort frå jentungen og så mannen, så må eg faktisk jubla litt :P

Har endelig klart å skaffa ny kattunge, ette den me skulle hatt va forsvunne sammen med mammo si :)

Denne vetle herligheten ska eg henta på tirsdag ette eg har vært på UL :love7

Vedlegg

• 10613889_314656035378748_2069011424_n.jpg
    10613889_314656035378748_2069011424_n.jpg
    102,5 KB · Visninger: 31
30 uker!!:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ette masse drit og lort frå jentungen og så mannen, så må eg faktisk jubla litt :P

Har endelig klart å skaffa ny kattunge, ette den me skulle hatt va forsvunne sammen med mammo si :)

Så vakker!

-Fra appen-

Jubler for å være hjemme igjen etter en langweekend på tur. Borte bra, men absolutt hjemme best! Savnet min egen seng, do og dusj! :-P

Jubler for 34 fullført uker, 4 dager til høygravid og ikke minst at alt står bra med lille jenta mi:)

Ette masse drit og lort frå jentungen og så mannen, så må eg faktisk jubla litt :p

Slitan med ny pus! Den var fin :) :)

Pus e komt i hus, og mini i magen e frisk og rask, berre litt liten ;)[/quote]
Slepp fleire diabetes kontroller på sjukehuset so lenge målingene mine ikkje blir høgre ;) går fast til legen på same kontroll, vil heller gå til ho ;) neste veke er det ny ul :)

Ipaden min <3

Back
Topp