Jubeltråd

18 uker, jippi! :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Endelig fått time for oul jeg og, 5 uker siden kontrollen og jeg var sikker på at papirene mine var vekk i posten eller noe. Ringte KK, og har fått time om 2 uker og 3 dager. Ble plutselig ikke så lang ventetid :D

Idag jubler jeg for første jordmor-time som gikk veldig bra, og hjertet slo omtrent 160 slag i minuttet.
Både jeg og pappa'n ble kjempeglade, har hatt en følelse av at det ikke er noe der inne pga.avtagende symptomer!
Så nå jubler vi begge! :-)

Oi crap!! Har de timer så sent?

Her har jeg faktisk time 830 på morgenen!

Haha tydeligvis..! Skal jo ta OUL på sykehuset så da er det vel folk som jobber der på kvelden da. Måtte selv trippelsjekke for å være sikker på at det faktisk stemte at det var så sent :p

Haha tydeligvis..! Skal jo ta OUL på sykehuset så da er det vel folk som jobber der på kvelden da. Måtte selv trippelsjekke for å være sikker på at det faktisk stemte at det var så sent :p
Hehe ikke sant ;)

Jubler for 19 uke i dag med ei jente på magen:Heartbigred

Vært hos legen igjen i dag og hørt den vakre hjertelyden:) 160 slag i minuttet! Kanskje vi får en liten jente til?;)

Vært hos legen igjen i dag og hørt den vakre hjertelyden:) 160 slag i minuttet! Kanskje vi får en liten jente til?;)

Heldig! Legen min vil ikkje lytte etter hjertelyden :(

Ipaden min <3

Kun 9 dager til OUL! :D

Heldig! Legen min vil ikkje lytte etter hjertelyden :(

Ipaden min <3
Så rart. Jeg er 15+3 og hun fant lyden med gang. Prøv hos jordmor isteden kanskje?

3 uker til oul!!:)

Ska klare å vente to veker til ul ;) men hadde vore kjekt å hørt ;)

18 uker idag!! :):):) og 12 dager til oul :D

Sendt fra min IPhone 5C :)

Jubler for at det bare er 5 dager igjen til oul!!! Hjelpes, beggynner å grue meg litt nå og :-P

18+2 og to uker til oul :D Kan også kjenne liv innimellom, og da prøver jeg å gjette om det er baby1 eller baby2 :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

6 dager til OUL, full fres i magan ♥

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Back
Topp