Oi! Så sent?! Trodde de ikke hadde mer etter 15-16 tiden jegHaha 14.30?? Jeg har ikke før 19.30 på kvelden jeg!! Da snakker vi lang dag ;D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi! Så sent?! Trodde de ikke hadde mer etter 15-16 tiden jegHaha 14.30?? Jeg har ikke før 19.30 på kvelden jeg!! Da snakker vi lang dag ;D
Oi crap!! Har de timer så sent?Haha 14.30?? Jeg har ikke før 19.30 på kvelden jeg!! Da snakker vi lang dag ;D
Jeg har time 14.40 Glad jeg skal jobbe først! Da går dagen litt fortere1 uke igjen på meg og!! Og jeg har ikke før 1430, det blir en lang dag det![]()
Haha tydeligvis..! Skal jo ta OUL på sykehuset så da er det vel folk som jobber der på kvelden da. Måtte selv trippelsjekke for å være sikker på at det faktisk stemte at det var så sentOi crap!! Har de timer så sent?
Her har jeg faktisk time 830 på morgenen!
Sent from my iPhone using BV Forum
Hehe ikke santHaha tydeligvis..! Skal jo ta OUL på sykehuset så da er det vel folk som jobber der på kvelden da. Måtte selv trippelsjekke for å være sikker på at det faktisk stemte at det var så sent![]()

Heldig! Legen min vil ikkje lytte etter hjertelydenVært hos legen igjen i dag og hørt den vakre hjertelyden160 slag i minuttet! Kanskje vi får en liten jente til?
Sent from my iPhone using BV Forum
Så rart. Jeg er 15+3 og hun fant lyden med gang. Prøv hos jordmor isteden kanskje?Heldig! Legen min vil ikkje lytte etter hjertelyden
Ipaden min <3