Jubeltråd

Hurra for at vi fikk se arvesølvet på ultralyd igår ♡ ble satt litt tilbake så 13+3 idag istedet for 13+5 (to dager ekstra å forberede seg på juhuuu :D)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Var det privat ul? :) Har lyst å gå til privat tidlig, men prøver å vente til på den oul :) Ikkje lett. Så leeeenge til!

Var det privat ul? :) Har lyst å gå til privat tidlig, men prøver å vente til på den oul :) Ikkje lett. Så leeeenge til!

Ja privat :) jeg vurderte ikke engang å vente til OUL, utålomdig sjel jeg :)
Var så koselig, masse stearinlys og benken jeg lå på var jammen bedre enn senga hjemme :D

40 dager til Oul :):):) weeeeeee :D klarer nesten ikke å vente :) bare håper magen vil vokse litt også :) hadde liten mage forrige sv.skap.. Vil ha stooor :D

Sent from my IPhone 5C :)

Fått doppler fra Ebay i posten idag!! :):) bare hente pakka på postkontoret :D

Sent from my IPhone 5C :)

12+3 :P

Juhu for voksende mage og at jeg akkurat har bestilt meg masse gravidtopper fra HM. (litt buhu for at stormberg var tomme for mammabuksen jeg skulle bestille..)

:smiley-bounce01515 fullgåtte i dag :pYeeeeey!! Venter bare på de første sparkene nå. Med nr 1 kjente jeg skikkelige spark på dagen fullgåtte 17 uker. Så innen et par ukers tid så regner jeg med å ha kjent noe

:smiley-bounce01515 fullgåtte i dag :pYeeeeey!! Venter bare på de første sparkene nå. Med nr 1 kjente jeg skikkelige spark på dagen fullgåtte 17 uker. Så innen et par ukers tid så regner jeg med å ha kjent noe
Koselig! :D Gleder meg jeg også, blir godt å kjenne liv!

-Taster fra appen-

15+3:thumleft akkurat vært hos jm og hørt hjerteslagene :Heartbigred

Ja privat :) jeg vurderte ikke engang å vente til OUL, utålomdig sjel jeg :)
Var så koselig, masse stearinlys og benken jeg lå på var jammen bedre enn senga hjemme :D

Ok :) Ja, skjønner eg godt. Spørs om eg klarer å vente sjølv... synd den skal koste så mykje. Vil gjerne på 3d i veke 27-28 :)

Ok :) Ja, skjønner eg godt. Spørs om eg klarer å vente sjølv... synd den skal koste så mykje. Vil gjerne på 3d i veke 27-28 :)

Vi betalte bare 750kr, så syns ikke det var så gærnt :) kjempefine lokaler og deilig stemning på "Klinikk bedre helse" i Fredrikstad :)

Ok, det var ikkje så gale.. trur det koster 1300 eller noko her. sogn og fj har vel mindre tilbud med sånt

Hurra for at katten tisser i stoffsofsen vårs!!!! Heldigvis kan hele sofaen vaskes (alle trekk kan tas av!)

Men fysj for et styr å stink :@

Hurra for at katten tisser i stoffsofsen vårs!!!! Heldigvis kan hele sofaen vaskes (alle trekk kan tas av!)

Men fysj for et styr å stink :@
Usj da.... :/

Godt du kan ta av trekket iallefall!!!

Stinker i huset her i dag og.. Septiken er nemlig tømt :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp