Hurra for at vi fikk se arvesølvet på ultralyd igår ♡ ble satt litt tilbake så 13+3 idag istedet for 13+5 (to dager ekstra å forberede seg på juhuuu)
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Var det privat ul?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hurra for at vi fikk se arvesølvet på ultralyd igår ♡ ble satt litt tilbake så 13+3 idag istedet for 13+5 (to dager ekstra å forberede seg på juhuuu)
Var det privat ul?Har lyst å gå til privat tidlig, men prøver å vente til på den oul
Ikkje lett. Så leeeenge til!
15 fullgåtte i dag Koselig!15 fullgåtte i dag
Yeeeeey!! Venter bare på de første sparkene nå. Med nr 1 kjente jeg skikkelige spark på dagen fullgåtte 17 uker. Så innen et par ukers tid så regner jeg med å ha kjent noe
Ja privatjeg vurderte ikke engang å vente til OUL, utålomdig sjel jeg
Var så koselig, masse stearinlys og benken jeg lå på var jammen bedre enn senga hjemme
OkJa, skjønner eg godt. Spørs om eg klarer å vente sjølv... synd den skal koste så mykje. Vil gjerne på 3d i veke 27-28
![]()
Håpe virkelig ikkje da skjer her, då går heile sofaen i bosset...Hurra for at katten tisser i stoffsofsen vårs!!!! Heldigvis kan hele sofaen vaskes (alle trekk kan tas av!)
Men fysj for et styr å stink![]()
Forstår ikke hva som gikk av han! Han har aldri gjort lignende før :sHåpe virkelig ikkje da skjer her, då går heile sofaen i bosset...
Usj da.... :/Hurra for at katten tisser i stoffsofsen vårs!!!! Heldigvis kan hele sofaen vaskes (alle trekk kan tas av!)
Men fysj for et styr å stink![]()