13+1 og sliter med å finne klær i skapet som passer
Uff da må jeg shoppe.. triste greier 
-Taster fra appen-
-Taster fra appen-
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
13+1 og sliter med å finne klær i skapet som passerUff da må jeg shoppe.. triste greier
-Taster fra appen-
Ja, triste sakerHehe uff... DET var dumt![]()
Ble det noe shopping på deg??Ja, triste sakerHe he spørs om jeg ikke tar en tur på HM idag!
-Taster fra appen-
Ja, det var salg, så ble to bukser og en genserBle det noe shopping på deg??
Sent from my iPhone using BV Forum
Moro moro!!!!Ja, det var salg, så ble to bukser og en genserHar ikke prøvd den ene buksa enda.
-Taster fra appen-
Nei så kjedelig... Jeg kjøpte oxo gravidbukse på hm i vanlig str her.. Den passa! Men skulle kjøpe meg jakke på ellos her som var sånn superbillig. Kosta 19kr så tenkte jaja får kjøpe den litt stor så får j kanskje brukt den i sommer og høst... Kjøpte den to str større enn j bruker og får den fanken ikke igjenDusteapp, får ikke quote.. men joda, gravid buksa var får liten!! Trodde man kunne kjøpe det i sin vanlige størrelse jeg, men alt bare vælva ut!! Herregud så svær jeg følte meg..!
-Taster fra appen-
Ha ha! Uff, da føler man seg lekker! Denna buksa gikk under magen, jeg så iallefall skrekkelig gravid ut!Nei så kjedelig... Jeg kjøpte oxo gravidbukse på hm i vanlig str her.. Den passa! Men skulle kjøpe meg jakke på ellos her som var sånn superbillig. Kosta 19kr så tenkte jaja får kjøpe den litt stor så får j kanskje brukt den i sommer og høst... Kjøpte den to str større enn j bruker og får den fanken ikke igjen
Sent from my iPhone using BV Forum
Ja ikke santHa ha! Uff, da føler man seg lekker! Denna buksa gikk under magen, jeg så iallefall skrekkelig gravid ut!
-Taster fra appen-