Jubeltråd

13+1 og sliter med å finne klær i skapet som passer :P Uff da må jeg shoppe.. triste greier :P

-Taster fra appen-

Lille miraklet på ul uke 12+4 ImageUploadedByBV Forum1396438165.287558.jpg

Tok en gendermaker test idag ! Resultatet ble : ImageUploadedByBV Forum1396438199.686685.jpg

:):):)

Sent from my IPhone 5C :)

Ble det noe shopping på deg?? :)

Sent from my iPhone using BV Forum
Ja, det var salg, så ble to bukser og en genser :) Har ikke prøvd den ene buksa enda.

-Taster fra appen-

13 uker idag :):):):) weeeee :D

Sent from my IPhone 5C :)

Hurra for å ha hørt hjertelyd igjen, ved 12+5! Og at nå har alle de nærmeste (+ en del flere) fått vite om graviditeten. Folk griner og blir glade, så herlig :-D

Dusteapp, får ikke quote.. men joda, gravid buksa var får liten!! Trodde man kunne kjøpe det i sin vanlige størrelse jeg, men alt bare vælva ut!! Herregud så svær jeg følte meg..!

-Taster fra appen-

Dusteapp, får ikke quote.. men joda, gravid buksa var får liten!! Trodde man kunne kjøpe det i sin vanlige størrelse jeg, men alt bare vælva ut!! Herregud så svær jeg følte meg..!

-Taster fra appen-
Nei så kjedelig... Jeg kjøpte oxo gravidbukse på hm i vanlig str her.. Den passa! Men skulle kjøpe meg jakke på ellos her som var sånn superbillig. Kosta 19kr så tenkte jaja får kjøpe den litt stor så får j kanskje brukt den i sommer og høst... Kjøpte den to str større enn j bruker og får den fanken ikke igjen :p

Nei så kjedelig... Jeg kjøpte oxo gravidbukse på hm i vanlig str her.. Den passa! Men skulle kjøpe meg jakke på ellos her som var sånn superbillig. Kosta 19kr så tenkte jaja får kjøpe den litt stor så får j kanskje brukt den i sommer og høst... Kjøpte den to str større enn j bruker og får den fanken ikke igjen :p

Ha ha! Uff, da føler man seg lekker! Denna buksa gikk under magen, jeg så iallefall skrekkelig gravid ut! :P

-Taster fra appen-

4 timer undervisning også er det jammen helg. *jubelgråt*...

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Fredag!!!

-Taster fra appen-

Back
Topp