Jubeltråd! :)

Jubler for at jeg fant igjen strikketøyet mitt (babyteppet), som jeg var helt sikker på at jeg hadde mistet på et offentlig sted. Der jeg mistet det sa de de hadde lett over alt, å kunne ikke finne det. Så dro jeg tilbake å så selv, å der hang det på en knagg i garderoben gitt! Skuffet over sløvt personale, men overlykkelig over å få tilbake strikketøyet :-)

Jubler for at jeg fant igjen strikketøyet mitt (babyteppet), som jeg var helt sikker på at jeg hadde mistet på et offentlig sted. Der jeg mistet det sa de de hadde lett over alt, å kunne ikke finne det. Så dro jeg tilbake å så selv, å der hang det på en knagg i garderoben gitt! Skuffet over sløvt personale, men overlykkelig over å få tilbake strikketøyet :-)
Så bra du fant det! Hadde vært en kjip ting å miste. Komt langt på det? Legg gjerne ut bilder:))

Ja det var virkelig en stor lettelse. Jeg er ikke så flink til å strikke så det ligger mye jobb i det :-) Har ca 2/3 igjen tenker jeg, kan legge ut bilde når det er ferdig :-)

For at mannen har vasket hus imens jeg var på jobb:D
Og grunnen var fordi han hadde vært med og ordnet babyshower til meg! Ante virkelig ingenting og ble så overrasket når vi kom hjem fra shopping på lørdag:D Hadde virkelig ikke trodd noen skulle orke å planlegge det for meg! Smiler enda:p

jubler for at man er 35uker på vei og ctg kontroll, svangerskapskontroll å ultralyd kontrollen gikk kjempefint idag :D
fikk vite at lillepia sitt hodet har festet seg helt i bekkenet og at dem mener at jeg ikke trenger å komme mer på ctg og ultralyd kontroll for å se til lillepia for ho vokser som normalt å ingenting galt så fragminsprøytan funke :p
jubler å for at sprinkelsenga,sprinkelbeskytter kom i posten idag å har fått montert det opp :D

• Liker
Reactions: BMC
Jubler for at jeg kjenner liv hver dag og at alt er i orden på alle kontroller..:angel2 Jubler også for at alt som trengs den første tiden er kjøpt inn og at jeg har fått begynt å vaske baby klærne i dag. Føler at ting er på stell:)

Jubler for 36+2,og kontroll på sykhuset idag :-) ikke vært på fire uker så er mega spent på vekten til lille frøken,og om hodet er festet:-) ikke lagt på meg et gram siden,så tydligvis sluker hun alt til seg :-p

Jubler for at magen har sunket og for at hun ikke lenger prøver å stikke tærne sine under ribbeina mine og for at halsbrannen er BORTE!! :D

Jubler for at det kom noen dråper med gul melk inatt! Det mest bisarre jeg har sett på lenge, men veldig betryggende! Da er kroppen i rute vil jeg tro :):)

Jubler for at jeg endelig er høygravid og for fysio i morgen! Stråler nedover lårene som aldri før :p

Jeg er høygravid imorgen, og da skal jeg prøve å legge ut bilde. Magen synes ikke under jakke! Blir godt med fysio, ta vare på deg selv, kanskje en varmepute mot korsryggen kan hjelpe?

Jubler over 36+2 idag, fin kontroll hos lege og masse skryt for kropp, mage, holdning og humør til tross for alle vondter! :)

Jubler for at det er helg, og at da har jeg to dager med samboeren min, som da kan ta bare på stakkars meg som har så vondt :(

Back
Topp