Jubeltråd! :)

Jubler for at farmora mi er på bedringens vei! Hun hadde visst spist noe som hun ikke tålte, å har vært innlagt på sykehuset siden forje helg. Var på besøk på sykehuset i går og hun var i strålende form. :smiley-bounce013
Hun fortalte at hun har telt alle oldebarna sine. Vi trodde hun hadde 13 stk, men det viser seg at hun faktisk har 15 og nå venter hun på nr 16. Det er noen, det... Hehe!

Nå skal vi kose oss med litt god lunch og se på skiskyting. Det er så spennende!:smiley-bounce016

Nøyaktig to uker igjen til termin i dag :)

Da kan jeg telle 37 uker!! Ohoi, som tiden går! I dag blir det ost og vin-kveld hos et vennepar. Så film i går. "What to expeckt, when you're expeckting." Fikk litt dårlig samvittighet, ettersom mitt svangerskap har vært så og si problemfritt. Jeg har vært mer eller mindre som stemora. Dersom dere vil ha en morsom film dere begge kan le av, anbefaler jeg denne. :laughing001

jubler for at nu er det 30dager til termin :D og jubler for at jeg har fått alt på plass i leiligheten nu mangler bare litt klær :D

Fikk vedtak fra nav i dag :) alt er i skjønneste orden og jeg kan ta det med ro med tanke på økonomien i løpet av året :D
Fikk jo beskjed om at det tok ca 12 uker, så jeg venta det egentlig ikke før slutten av februar, så nå er jeg bare veldig fornøyd! :)

teller ned til 9.feb <3
fra appen

Fikk vedtak fra nav i dag :) alt er i skjønneste orden og jeg kan ta det med ro med tanke på økonomien i løpet av året :D
Fikk jo beskjed om at det tok ca 12 uker, så jeg venta det egentlig ikke før slutten av februar, så nå er jeg bare veldig fornøyd! :)

teller ned til 9.feb <3
fra appen
Fikk brev fra de idag jeg også! Deilig! Første dag i permisjon i dag :)

Kun 1 måned igjen!! Det er helt uvirkelig :) tenk at snart har vi vårt lille vidunder i armene!! Fantastisk tanke :D

Jubler for at det nærmer seg februar,og at det er 38 uker på søndag:-) våknet i natt og fikk litt angst for fødselen,men sovnet igjen...heldigvis:-p

Back
Topp