Jubeltråd! :)

Jubler for den vesle jenta mi som er hele fire uker gammel i dag <3 tenk at tida går så fort. Verdens nydeligste baby som sprer så mye glede. Hvem hadde trodd at promp og bæsj skulle være så underholdende. He he!

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Jubler for at den lille overraskelsen vår er 2 uker i dag og vi føler oss som verdens heldigste foreldre med tre herlige barn ♡

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Jubler for baby som har sovet hele fem timer!! Stakkars har jo nesten ikke sovet på to døgn pga magevondt. Miniform var redningen her.

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Jubler for baby som har sovet hele fem timer!! Stakkars har jo nesten ikke sovet på to døgn pga magevondt. Miniform var redningen her.

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app


Oppfølger:
Jubelen fortsetter, da baby har sovnet igjen! Mulig jeg jubler for tidlig her, men jeg er optimist!!!

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
  • Liker
Reactions: BMC
Så deilig! Skulle kjøpe minifom i dag, men kom ut fra apoteket med mye annet :p hærsens ammetåka! Men jørgen sover selv om han har luft og ikke skriker han heller, men presser og styrer mye når han er våken.


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Jubler for at jeg har fått fødselspengene mine!! Det kom godt med! Måtte ringe rundt i går å utsette masse betalinger, men nå kan jeg jo faktisk betale regningene mine!! :happy093. Og jeg har mer igjen å kjøpe meg klær for!! :excited001
Ellers vil jeg juble for 4 flotte besteforeldre som er så betutta av lille-jenta. De koser og bærer og duller og synger for henne. Hun storkoser seg. Hehe!

Jubler også for at jeg nå passer klær i str medium/38! Det har jeg ikke gjort siden 2010! :p Var str 44 da jeg ble gravid.
 
Så deilig! Skulle kjøpe minifom i dag, men kom ut fra apoteket med mye annet :p hærsens ammetåka! Men jørgen sover selv om han har luft og ikke skriker han heller, men presser og styrer mye når han er våken.


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Godt han får sove! Jenta mi sov litt i går natt, kanskje en time. Men da lå hun og stønnet hele tida.
Utrolig godt at hun endelig får sove. Har faktisk sovet tre timer igjen nå. Litt mat nå. Håper hun sover igjen etter det.

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Jublar for søvn!! Arin sov frå ca 2 til kl 05:45 i dag! Kun opp for å gi smokk ein gong :)


Lillegull kom 24.02.14 ❤❤❤
 
Jublar for søvn!! Arin sov frå ca 2 til kl 05:45 i dag! Kun opp for å gi smokk ein gong :)


Lillegull kom 24.02.14 ❤❤❤
Godt de begynner å lære :p håper det varer :p

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Jubler for årets første skogstur i dag :-D

Nikolai 13.02.14 <3
fra appen
 
  • Liker
Reactions: BMC
Jubler for sol og 7 grader. Godt å ut å gå litt. :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
  • Liker
Reactions: BMC
Jubler for at jeg har fått fødselspengene mine!! Det kom godt med! Måtte ringe rundt i går å utsette masse betalinger, men nå kan jeg jo faktisk betale regningene mine!! :happy093. Og jeg har mer igjen å kjøpe meg klær for!! :excited001
Ellers vil jeg juble for 4 flotte besteforeldre som er så betutta av lille-jenta. De koser og bærer og duller og synger for henne. Hun storkoser seg. Hehe!

Jubler også for at jeg nå passer klær i str medium/38! Det har jeg ikke gjort siden 2010! :p Var str 44 da jeg ble gravid.
Hvordan har du klart å komme ned til str 38?

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app
 
Hvordan har du klart å komme ned til str 38?

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app

Jeg fødte! :D Neida, jeg gikk ikke opp så mye i vekt under graviditeten. Babyen fikk mesteparten av det jeg spiste. Dessuten var jeg flinkere å spise sunt og bevege meg mer. Hjalp også at jeg var så dårlig i starten av graviditeten, så jeg gikk ned masse i vekt. Klarte ikke holde på maten i mer enn noen minutter før jeg måtte kaste opp. Var like før jeg ble innlagt. Slapp det da mannen min lovte legen at han skulle passe på at jeg fikk i meg litt mat, iallefall.
 
Jubler for at sønnen min er så snill og god :) i dag så lo han faktisk også i søvne akkurat i det jeg holdt på å ta bilder :) synes han var så utrolig morsom!
ImageUploadedByBV Forum1394426718.663142.jpg

Jubler også for at jeg er blitt så bra mellom beina til at jeg har gått tur 3 dager på rad nå :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jubler for at pia sover så godt inatt sov hun faktisk 4timer så mat så sov videre 4timer er så uthvilt idag :D

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp