Jubeltråd! :)

Jubler for å ha overlevd to døgn med omgangssyke uten å gå i fødsel! Det er en av mine værste mareritt nemlig. Omgangsyke og høygravid er foresten ikke veldig optimalt og anbefales virkelig ikke!
 
Jubler for å ha overlevd to døgn med omgangssyke uten å gå i fødsel! Det er en av mine værste mareritt nemlig. Omgangsyke og høygravid er foresten ikke veldig optimalt og anbefales virkelig ikke!

Huffa!! Høres ikke direkte deilig ut. Håper du holder deg frisk fremover.

Jeg vil juble for at vogna endelig har kommet!! Fikk melding av mamma som sa hun hadde hentet den. Tok litt lang tid, men vi fikk den til slutt. :smiley-bounce013
Nå kommer vi til å se ut som den stilige familien med den stiligste vogna i gata!! Skal legge ut bilder i morgen når jeg har fått pakket den opp. Gleder meg!!!!
 
Jubler for å ha overlevd to døgn med omgangssyke uten å gå i fødsel! Det er en av mine værste mareritt nemlig. Omgangsyke og høygravid er foresten ikke veldig optimalt og anbefales virkelig ikke!
Nei det vil ikke jeg anbefale heller - hadde det i jula. Skrekk å gru å skulle igjennom en fødsel mens man er syk!

Juble litt for bare 2 uker igjen til termin her :)
 
JUBLER for å endelig gå inn i uke 37. 37+0 i dag! Da kan prinsen bare komme <3 Har aldri gått lenger en uke 37, så nå er jeg klar for å møte den lille krabaten :)
 
Jubler for første permisjonsdag i dag! :)
 
Her er jubeltråden Mrs. Lutz :)

Jubler for å ha sovet 4 timer i strekk!!! :D


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Jubler for Leona er 3 uker idag :D

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
Det er jo Jørgen også, jubler litt for det og! :D


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Back
Topp