Jubeltråd! :)

Jeg jublet litt for at vi er i gang med oppussing av kjøkkenet, kommer til å juble ennå mer når vi er ferdige... ;)

Nå må jeg bare juble for at jubeltråden har bikka 100 innlegg !! <3 herlig at folk jubler og drar fram små og store positive ting :D

Jubla fordi me er på veg heim <3 Skal sova i senga mi i natt <3

Jubler for frihelg, kun tre timer på jobb i morgen tidlig så er det fri i hele 5 dager ! :D

• Liker
Reactions: BMC
Jubler for at jeg har klart å spise en skål men suppe UTEN å bli kvalm/gulping. Woohoo!! Godt å kjenne at man ikke er sulten. :D

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

• Liker
Jubler for å ha sett et stort og godt foster og en fin hjertelyd,uke 9+6 :)

Sent from my GT-I9505

• Liker
Jubler for 11 uker :-) Weeee

Venter førstemann 23/26 feb
Sendt fra appen :-)

Skravler med Jippi <3

Jubler for 7 åringen min som baka nydelige muffins til sin gravide mamma ❤ Og i morgen er vi 14 uker! :)

13 uker i dag!!! Siste uka har jo gått fort jo :)

Hurra for 14 uker i dag <3

Gullet vårt født 10.04.12
Skal bli storesøster 03.02.14
skravler med *oida* :)

Varme solstråler innimellom regndråpene. ❤

Hvor finner du de??? Her buldrer og braker det så det ljomer etter! Og regner desto mer!

Skravler med Jippi <3

Jeg er litt utenfor Ålesund. :) Fått lest bok og drukket te på benken ute. :)

Hvor finner du de??? Her buldrer og braker det så det ljomer etter! Og regner desto mer!

Skravler med Jippi <3

Elsker torden <3 så utrolig godt å sitte inne med avis, te og masse kos med hundene (som hekdigvis ble lufta rett før himmelen åpna seg :) )

Jubler for at formen er bra i dag, bakar gulrotkake og skal i bursdagsfest i kveld :) Også veldig glad for at eg fekk katten inn rett før det byrja på sitt verste :)

Jubler for at jeg er ferdig på jobb for dagen:)

Termin 09.februar med første frøet:)

Back
Topp