Jubeltråd! :)

Jubler for at mannen klarte å trylle slik at jeg fikk varmt vann i huset igjen :-) heldigvis hadde lynet bare tatt en smeltesikring! Så nå får den stå uten i natt slik at vi får varmt vann i morgen og så sette på ny sikring i morgen ! :-) weeee

Venter førstemann 23/26 feb
Sendt fra appen :-)

Skravler med Jippi <3

Jubler for at jeg fant hjertetlyden til lille i dag ❤ Og for at jeg fikk ånden over meg og vaska hele kjøkkenet!! :)

Jubler for 11+0 idag!! ;))) og under en uke til ul :)

2 små + spire <3

Juubler for 14 uker i dag ♥ hihi bare 4 uker ca til ultralyd! :-D

♥Lars Gunnar 06.02.12♥ lillebrøster ventes 07.02.14 ♥

Jubler for 5 uker til oul :-D

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jubler for signering av nytt rekkehus som skal være ferdig sommer 2015 :D Blir kjekt å flytte inn i nytt hus - gleder meg allerede :) Innrede et helt nytt hus! :D

Jubler for at storstipendet fra Lånekassen er kommet! Godt med penger igjen :p i dag skal jeg kjøpe meg mammabukse! :D

da vil jeg gjerne juble for at jeg endelig fikk hentet nøkkelen min i går, fikk pratet ut med barnefaren! :hello2

Jubler for å ha hørt hjertelyden på kontroll i dag, og for å ha gått ned 1,5kg..

Termin 1.februar 2014

Jubler for 12 uker i dag!!!!!!

Venter førstemann 22/26 feb
Sendt fra appen :-)

Skravler med Jippi <3

• Liker
Reactions: BMC
Idag jubler jeg over at jeg føler jeg stråler :) magen vokser og jeg går i psyko gode mammabukser og "strutter" :)
live er på topp:)

• Liker
14 uker! Og eksakt seks måneder til foreløpig termin. Shit, dette er crazy :p

*** Venter nr 1, termin 8.februar! ***

• Liker
Jubler for å ha arvet en stor sekk med mammatøy i dag. Mye er for stort enda, men endel kan nok brukes nå..

Termin 1.februar 2014

Fekk sms av svigersøstra mi dag med beskjed prat det var ein stooor pakke på veg i posten med dyner, puter, sengekle, nøytrale babykle og ammepute :D :D :D Vart så rørt at det trilla nokre tårer :P Full i hormoner?? Oh yes!!

Jubler for å endelig ha fått time til oul!! 3.9 kl 12 :-) Gleder meg masse :-)

<3 nr.2 8.2.2014<3 ❤
-tasting fra telefonen-

14 uker i dag!!! :D
Var hos legen i går og hun mente jeg mest sannsynlig var litt lenger på vei (at hun på privat UL tok litt feil), men det blir vel "bestemt" på OUL 30.aug :)

Back
Topp