Åh nå fikk jeg lyst på pastasalat!!Jubler for en fin dag![]()
Gleder meg på pastasalat til middag, etterfulgt av brownies med is til dessert ;-) hihi
♥Lars Gunnar 06.02.12♥ lillebrøster ventes 07.02.14 ♥
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh nå fikk jeg lyst på pastasalat!!Jubler for en fin dag![]()
Gleder meg på pastasalat til middag, etterfulgt av brownies med is til dessert ;-) hihi
♥Lars Gunnar 06.02.12♥ lillebrøster ventes 07.02.14 ♥
Gammel hunden vår var livredd for lyn og torden og ikke minst raketter! Valpen vi har nå kunne ikke brydd seg mindre! Han er nå blitt en urolig trygg og selvstendig unghund på snart 11 mnd ! Han var ute i hagen han når det lynte som verst, og så gikk han inn på stuegulvet og snorker høylytt etterpå!Elsker torden <3 så utrolig godt å sitte inne med avis, te og masse kos med hundene (som hekdigvis ble lufta rett før himmelen åpna seg)
Åh nå fikk jeg lyst på pastasalat!!
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Droppa club sandwich planene og laga pastasalat istedenhehe, det er verdens beste pastasalat :-D OG den er digg dagen etter til frokost og lunsj og ;-P
Gammel hunden vår var livredd for lyn og torden og ikke minst raketter! Valpen vi har nå kunne ikke brydd seg mindre! Han er nå blitt en urolig trygg og selvstendig unghund på snart 11 mnd ! Han var ute i hagen han når det lynte som verst, og så gikk han inn på stuegulvet og snorker høylytt etterpå!![]()
Venter førstemann 23/26 feb
Sendt fra appen![]()
Skravler med Jippi <3
Det er i bunn og grunn enkel sjokoladekake der glasuren har rom essens i seg![]()
Oppskrift kake som du deler i tre der du kaster toppen eller bruker den til andre ting (cake pops):Vis vedlegget 22907
Glasuren: Du bør bruka dobbel oppskrift viss du skal ha to lag, og trippel dersom du skal ha fire lag:
Vis vedlegget 22908
Resultatet, litt skeiv men lika god:
Vis vedlegget 22909