Jubeltråd! :)

Jubler for en fin dag :-)
Gleder meg på pastasalat til middag, etterfulgt av brownies med is til dessert ;-) hihi

♥Lars Gunnar 06.02.12♥ lillebrøster ventes 07.02.14 ♥
Åh nå fikk jeg lyst på pastasalat!! :-P

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jubler for at det var deilig med en uværs dag! Jubler for helg og kos med gutta mine! Jubler for at jeg hamstra caprisonne i sverige for det smakte fantastisk akkurat nå :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Elsker torden <3 så utrolig godt å sitte inne med avis, te og masse kos med hundene (som hekdigvis ble lufta rett før himmelen åpna seg :) )
Gammel hunden vår var livredd for lyn og torden og ikke minst raketter! Valpen vi har nå kunne ikke brydd seg mindre! Han er nå blitt en urolig trygg og selvstendig unghund på snart 11 mnd ! Han var ute i hagen han når det lynte som verst, og så gikk han inn på stuegulvet og snorker høylytt etterpå! :-)

Venter førstemann 23/26 feb
Sendt fra appen :-)

Skravler med Jippi <3

Bare EN dag igjen til de magiske 12 er rundet!!! :D
Måtte dagen gå fort!
Whoooopwhoooowhoooop!!

I dag jubler jeg for 14 uker :)

Gammel hunden vår var livredd for lyn og torden og ikke minst raketter! Valpen vi har nå kunne ikke brydd seg mindre! Han er nå blitt en urolig trygg og selvstendig unghund på snart 11 mnd ! Han var ute i hagen han når det lynte som verst, og så gikk han inn på stuegulvet og snorker høylytt etterpå! :-)

Venter førstemann 23/26 feb
Sendt fra appen :-)

Skravler med Jippi <3

Våre reagerer heller heldigvis ikke særlig på torden og raketter :) DET er fantastisk :)

Jubler for at mannen kommer hjem og at svigermor og svigerfar var så snille å hadde kommende storesøster i natt, slik at jeg fikk sove lenge i dag :)

Gullet vårt født 10.04.12
Skal bli storesøster 03.02.14
skravler med *oida* :)

• Liker
Reactions: EJ
Jubler for at jeg fant hjertelyden i dag :D helt fantastisk <3 hadde ikke lyst å slå av dopplern, bare ligge å høre på hjertet som duret avgårde :)

16.02.14 <3

JUBLAR FOR 12 veker i dag!!!!! :D :D :D :D ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

Jubler for 12 uker i dag - og at jeg fortsatt har snop i hus som jeg ikke klarte å spise i går :P

I dag jubler jeg for 14 uker, koselig babykul på magen, og at formen tillot en skikkelig bakeøkt i går - fryser fylt opp med diverse gjærbakst :)

• Liker
Reactions: BMC
Back
Topp