Jubeltråd! :)

Jøss! Du er et bakefantom, jo! :)

Eg elskar å bake <3 Spesielt når formen er god :) Dessutan gjekk melka ut på dato i dag, so greitt å bruka den opp :)
 
Favoritt laurdagsgodteriet mitt når eg va lita: Boller og brus :)ImageUploadedByBV Forum1374672201.856633.jpg

Eg og pappa pleide å baka saman, er nok derfor eg er glad i å baka/laga mat :)
 
Hurra for tolv veker i dag :D :D <3 og for timen til oul som låg i posten! 11.sept skal me inn :) og mest sannsynlig få vita om det er ei jente eller ein gutt!! :D


Førstemann: 31.aug-09 ❤
Andremann: ventes 7.feb-14 :))
 
Klokken har passert midnatt og jeg kan juble for at jeg er 11 uker på vei :D
 
At vi får vår datter hjem igjen i dag, etter å ha vært på ferie hos mine foreldre! Lykke!!


Vraltemor!
Mor til jente født August 2011.
Venter nr. 2 7. Februar 2014
 
13 uker og ultralyd i dag! :D
 
10 uker og ul i dag... Bekymrer meg helt dårlig..... :S
 
Takk jenter. :) Håper jo også det, men har blitt skuffet så mange ganger... Satse på at denne er fortsatt frisk og rask. :)
 
Det kommer til å gå helt fint! Tenk så spennende da! Hvor skal du?

Jeg skal igjen den 6 aug! Gleder meg! :)

Termin 26 feb (ul sier 23 feb) med første frø <3

Sendt fra telulofen min! :)
 
Juble for at det e helg og at æ har fri på søndag. Så lørdagskveld blir der grilling og jaccuzi bading me goe venna :-D OG så juble æ førr at æ snart e 11 uke og da e det bare ei uke igjen te de magiske 12!! Wiii :-D


termin 18.2.14 <3
 
:happy093 Jubler for at jeg tar sommerferie i dag!!! :hello2
 
Jubler for god iste med fersken som jeg kjøpte meg på Den Gode Smak i Molde... Den er RÅGOD :hello2
(ignorerer det faktum at koppen snart er tom :p )
 
Jubler for 12 uker i dag :) nå vet de fleste vi vil skal vite det, har det veeeeldig fint akkurat nå :D
 
Det kommer til å gå helt fint! Tenk så spennende da! Hvor skal du?

Jeg skal igjen den 6 aug! Gleder meg! :)

Termin 26 feb (ul sier 23 feb) med første frø <3

Sendt fra telulofen min! :)

Var hos Lossius i byn. Skal til Sentrumslegene den 9. aug. :) Hvor skal du? Volvat?
 
Back
Topp