Jippi!!!!!! Endelig! Så deilig! Hurra!
Tusen takk!!Gratulerer!![]()
Nå føler jeg at jeg er med i gamet igjen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jippi!!!!!! Endelig! Så deilig! Hurra!
Tusen takk!!Gratulerer!![]()
Bare kjøttdeig og spagetti liksom?Jubler for at jeg fikk mannen med på spagetti med tørrstekt kjøttdeig idag, haha.
Har hatt en merkelig lyst på det i dagevis, men han har bare rista på hodet. Idag, endelig, gikk han med på det!![]()
Jepp, det skuffet ikke!Bare kjøttdeig og spagetti liksom?![]()
![]()
Haha! Så herlig! Vi spiste Bolognese alla meg i dag. Tror det er det beste jeg vet!Jepp, det skuffet ikke!![]()
Hvordan er bolognese alla deg? :OHaha! Så herlig! Vi spiste Bolognese alla meg i dag. Tror det er det beste jeg vet!
Det er en dl kjøttbuljong, tre gulrøtter i bittesmå biter, en hel løk, en halv rød godt moden paprika, en ss tomatpure, to bokser hakka økologiske tomater, en dæsj salt, en ts sukker og pepper, et laurbærblad, kvernet kjøttdeig/karbonadedeig (det vi har) også koser det seg i gryta så lenge man har tålmodighet til. Nammis!Hvordan er bolognese alla deg? :O
Mm, det hørtes faktisk bedre ut en ren kjøttdeig!Det er en dl kjøttbuljong, tre gulrøtter i bittesmå biter, en hel løk, en halv rød godt moden paprika, en ss tomatpure, to bokser hakka økologiske tomater, en dæsj salt, en ts sukker og pepper, et laurbærblad, kvernet kjøttdeig/karbonadedeig (det vi har) også koser det seg i gryta så lenge man har tålmodighet til. Nammis!
Kunne jeg ha fått lånt litt energi? Min har forsvunnet :-(Hurra for 14 uker her også. Og for at jeg har hatt energi til å leke ute med guttungen og gjort husarbeid etter jobb i dag.
Høres ut som den kjøttsausen jeg har cravet i det siste! Mammas spaghetti med kjøttsausDet er en dl kjøttbuljong, tre gulrøtter i bittesmå biter, en hel løk, en halv rød godt moden paprika, en ss tomatpure, to bokser hakka økologiske tomater, en dæsj salt, en ts sukker og pepper, et laurbærblad, kvernet kjøttdeig/karbonadedeig (det vi har) også koser det seg i gryta så lenge man har tålmodighet til. Nammis!
Høres ut som den kjøttsausen jeg har cravet i det siste! Mammas spaghetti med kjøttsausNam!
Den er ganske godMm, det hørtes faktisk bedre ut en ren kjøttdeig!![]()
Skal prøve den neste pastadag!![]()
Har skrevet den opp og skal prøve den i neste uke!Den er ganske godMå ha den minst en gang i uken
![]()
Tror jeg må lage noe sånt på torsdag, fikk så lyst på!Den er ganske godMå ha den minst en gang i uken
![]()
Tror jeg må lage noe sånt på torsdag, fikk så lyst på!
Skal dere flotte dere skikkelig så tar dere en dl hvitvin i stedet for vann (tror alkoholen blir borte?)Har skrevet den opp og skal prøve den i neste uke!