Jubeltråd!! :D

Jubler for at jeg fikk mannen med på spagetti med tørrstekt kjøttdeig idag, haha. :P
Har hatt en merkelig lyst på det i dagevis, men han har bare rista på hodet. Idag, endelig, gikk han med på det! :P

Jubler for at jeg fikk mannen med på spagetti med tørrstekt kjøttdeig idag, haha. :P
Har hatt en merkelig lyst på det i dagevis, men han har bare rista på hodet. Idag, endelig, gikk han med på det! :P
Bare kjøttdeig og spagetti liksom? :D :P

Hurra for 14 uker her også. Og for at jeg har hatt energi til å leke ute med guttungen og gjort husarbeid etter jobb i dag.

Hvordan er bolognese alla deg? :O
Det er en dl kjøttbuljong, tre gulrøtter i bittesmå biter, en hel løk, en halv rød godt moden paprika, en ss tomatpure, to bokser hakka økologiske tomater, en dæsj salt, en ts sukker og pepper, et laurbærblad, kvernet kjøttdeig/karbonadedeig (det vi har) også koser det seg i gryta så lenge man har tålmodighet til. Nammis!

Det er en dl kjøttbuljong, tre gulrøtter i bittesmå biter, en hel løk, en halv rød godt moden paprika, en ss tomatpure, to bokser hakka økologiske tomater, en dæsj salt, en ts sukker og pepper, et laurbærblad, kvernet kjøttdeig/karbonadedeig (det vi har) også koser det seg i gryta så lenge man har tålmodighet til. Nammis!
Mm, det hørtes faktisk bedre ut en ren kjøttdeig! :rolleyes:
Skal prøve den neste pastadag! :D

Hurra for 14 uker her også. Og for at jeg har hatt energi til å leke ute med guttungen og gjort husarbeid etter jobb i dag.
Kunne jeg ha fått lånt litt energi? Min har forsvunnet :-(

I dag 11+1:D Gleder oss til 12 ukers kontroll til mandag ! :D Tida har i grunn flydd! Noe som er helt perfekt! :) Allerede vært på 2 UL og alt var bra ❤

Høres ut som den kjøttsausen jeg har cravet i det siste! Mammas spaghetti med kjøttsaus :) Nam!

Tror jeg må lage noe sånt på torsdag, fikk så lyst på!
Har skrevet den opp og skal prøve den i neste uke!
Skal dere flotte dere skikkelig så tar dere en dl hvitvin i stedet for vann (tror alkoholen blir borte?) ;) Og kjøper kvernet biffkjøtt på typ meny. Og jo lenger han får kose seg og putre blid og fornøyd jo bedre!

Der var det gjort; sulten igjen :eek:

Back
Topp