Hurra!Jubler for bankende hjerte og en svært aktiv liten krabat på ultralyd i går! Er så lykkelig og tørr endelig virkelig tro på det: jeg er gravid!!Og dessuten 12 uker i morgen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hurra!Jubler for bankende hjerte og en svært aktiv liten krabat på ultralyd i går! Er så lykkelig og tørr endelig virkelig tro på det: jeg er gravid!!Og dessuten 12 uker i morgen!
Takk!Hurra!Gratulerer!
Gratulerer! Utrolig deilig å ha passert de magiske 12!Gratulerer Lillerose!Jeg jubler også for 12 uker i dag!!!
![]()
Deilig når energien endelig er tilbake!Jeg tror endelig jeg har energi igjen!!Jeg tok med meg hunden og en venninne på tur i skogen, og vi endte på 14 km før vi var hjemme igjen!!!
![]()
Og enda bedre... Jeg føler fortsatt at jeg har energi igjen, så har invitert en venninne på besøk!!!!
Såååå deilig!!!Bare det holder seg nå!
![]()
Gratulerer!Jubler før å endelig ha nådd uke 12dette har jeg ventet på leenge♡♡

Ååh,så koselig!Fant hjertelyden igjen nå nettopp.![]()
Jippi!Jubler for at siden klokken nå er over midnatt, så er jeg offisielt 12 uker jeg og! ENDELIG! Trodde denne dagen aldri skulle komme.![]()
Jippi!!!!!! Endelig! Så deilig! Hurra!Jubler for at siden klokken nå er over midnatt, så er jeg offisielt 12 uker jeg og! ENDELIG! Trodde denne dagen aldri skulle komme.![]()
Gratulerer!Jubler for at siden klokken nå er over midnatt, så er jeg offisielt 12 uker jeg og! ENDELIG! Trodde denne dagen aldri skulle komme.![]()