Jubeltråd!! :D

Elledille

Ønsker nr. 3
Vi må ha en tråd hvor vi kan juble og feire små og store høydepunkter i hverdagen!!

I dag jubler jeg for at jeg er 5+0! :D
 
Jubler vell mest for at jeg er gravid :) 4 +1 i dag vell :)
 
Jubler for at jeg har fått praksisplass, skal begynne på skole, og endelig følge drømmen!!
 
Jeg jubler for 6+0 i dag!;) Også håper jeg å kunne juble for god stigning på hcg-prøva jeg skal ta i dag i løpet av noen dager!
 
Jeg jubler for at jeg fikk 2-3 på digital CB i dag! Juhu!
 
  • Liker
Reactions: 1+1
Jeg jubler for at biltema har åpnet her idag :p
Og jubler ikke så høyt over 1 uke med nattevakter. Men jubler over lønningen som kommer i juli, og juni da :D
 
Oi, så bra! Mange dpo er du?
Og når fikk du evt 1-2 og 2-3?

Jeg er 5+0 i dag :) jeg har kun testet med cbd en gang før, og jeg tror det var onsdag eller torsdag forrige uke. da fikk jeg 2-3 :) Hadde det ikke vært for de veldig sterke strekene på stimler hadde jeg nok ventet et par dager med denne siste testen. Det er ikke en selvfølge å få 3+ med en gang man er 5 uker, jeg har blitt skuffet før :)
 
Jeg er 5+0 i dag :) jeg har kun testet med cbd en gang før, og jeg tror det var onsdag eller torsdag forrige uke. da fikk jeg 2-3 :) Hadde det ikke vært for de veldig sterke strekene på stimler hadde jeg nok ventet et par dager med denne siste testen. Det er ikke en selvfølge å få 3+ med en gang man er 5 uker, jeg har blitt skuffet før :)
Sånn å forstå.
Jeg fikk jo først 2-3 i dag (ikke prøvd før), som er 4+3, så må sikkert vente en stund til før jeg får 3+...
Hvis du tilfeldigvis demonterer den (min testetøs sin svakhet... Uod), så legg gjerne ut bilde, hihi;)
 
5+2 og jubler over at jeg ikke er kvalm! (ennå?) Ble fort kvalm de tre andre svangerskapene...
 
Jubler over at jeg etter TRE UKER med forstoppelse og mye luftsmerter nå ENDELIG har hatt en lengre visitt på toalettet, og føler meg minst 10 kg lettere!! :D :D haha!
Haha, den følelsen.
Hadde det sånn etter fødsel sist. Heftig.
 
Sånn å forstå.
Jeg fikk jo først 2-3 i dag (ikke prøvd før), som er 4+3, så må sikkert vente en stund til før jeg får 3+...
Hvis du tilfeldigvis demonterer den (min testetøs sin svakhet... Uod), så legg gjerne ut bilde, hihi;)

Hehe:p skullr mer enn gjerne demontert den for deg, men jeg kastet den i søpla med en gang da testen uansett blir blank etter 24 t. Har aldri tenkt på at innmaten er interessant ;)
 
Jubler for at jeg er 7+0 i dag. Har hatt ekstrem svangerskapskvalme i begge svangerskap, MEN er ikke kvalm denne gangen. Sååå deilig :) Ellers jubler vi for ultralyd på torsdag. Mye å være glad for med andre ord :D
 
Jubler for at jeg er 7+1 idag og at det bare er to små dager til vi skal på ul<3
 
Back
Topp