Jubeltråd!! :D

En tråd i 'Februar 2016' startet av Elledille, 8 Jun 2015.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Elledille Ønsker nr. 3

Vi må ha en tråd hvor vi kan juble og feire små og store høydepunkter i hverdagen!!

I dag jubler jeg for at jeg er 5+0! :D

• Liker Liker x 1
  2. Lakshmi Betatt av forumet

Jubler vell mest for at jeg er gravid :) 4 +1 i dag vell :)

3. Parmadilien April 2013's alvemamma ♥♥♥ VIP

Jubler for at jeg har fått praksisplass, skal begynne på skole, og endelig følge drømmen!!

4. lillafrue Glad i forumet

Jeg jubler for 6+0 i dag!;) Også håper jeg å kunne juble for god stigning på hcg-prøva jeg skal ta i dag i løpet av noen dager!

5. Okt13feb16 Oktober -13 <3 Oktobermirakler 2013

Hipp hipp for 5+0 i dag.

6. Lolo Forumet er livet

Jeg jubler for at jeg fikk 2-3 på digital CB i dag! Juhu!

• Liker Liker x 1
  7. Elledille Ønsker nr. 3

Jubler for at jeg fikk 3+ på cbd i dag!!
    ImageUploadedByBV Forum1433784027.346681.jpg

8. Lolo Forumet er livet

Oi, så bra! Mange dpo er du?
    Og når fikk du evt 1-2 og 2-3?

9. Mine3+2 Forumet er livet jentene i juni13 It's gonna be May 2019 Snøkrystallene2021❄️

Jeg jubler for at biltema har åpnet her idag :p
    Og jubler ikke så høyt over 1 uke med nattevakter. Men jubler over lønningen som kommer i juli, og juni da :D

10. Elledille Ønsker nr. 3

Jeg er 5+0 i dag :) jeg har kun testet med cbd en gang før, og jeg tror det var onsdag eller torsdag forrige uke. da fikk jeg 2-3 :) Hadde det ikke vært for de veldig sterke strekene på stimler hadde jeg nok ventet et par dager med denne siste testen. Det er ikke en selvfølge å få 3+ med en gang man er 5 uker, jeg har blitt skuffet før :)

11. Lolo Forumet er livet

Sånn å forstå.
    Jeg fikk jo først 2-3 i dag (ikke prøvd før), som er 4+3, så må sikkert vente en stund til før jeg får 3+...
    Hvis du tilfeldigvis demonterer den (min testetøs sin svakhet... Uod), så legg gjerne ut bilde, hihi;)

12. line02 Glad i forumet

Jubler i dag for positiv CB- digital test, og positiv test hos legen:)

13. Leniiis Glad i forumet

Jubler over at jeg ikke er så trøtt idag. Deilig ❤

14. trollunge Blir kjent med forumet

5+2 og jubler over at jeg ikke er kvalm! (ennå?) Ble fort kvalm de tre andre svangerskapene...

15. Hede Glad i forumet

Jubler over at jeg etter TRE UKER med forstoppelse og mye luftsmerter nå ENDELIG har hatt en lengre visitt på toalettet, og føler meg minst 10 kg lettere!! :D :D haha!

• Liker Liker x 4
  16. Okt13feb16 Oktober -13 <3 Oktobermirakler 2013

Haha, den følelsen.
    Hadde det sånn etter fødsel sist. Heftig.

17. Elledille Ønsker nr. 3

Hehe:p skullr mer enn gjerne demontert den for deg, men jeg kastet den i søpla med en gang da testen uansett blir blank etter 24 t. Har aldri tenkt på at innmaten er interessant ;)

18. Håperpåentil Forumet er livet VIP

Jubler for at jeg er 7+0 i dag. Har hatt ekstrem svangerskapskvalme i begge svangerskap, MEN er ikke kvalm denne gangen. Sååå deilig :) Ellers jubler vi for ultralyd på torsdag. Mye å være glad for med andre ord :D

19. MammatilT Forelsket i forumet Januarlykke 2016

Jubler for at jeg er 7+1 idag og at det bare er to små dager til vi skal på ul<3

20. Hede Glad i forumet

Haha jaaa! Jeg føler meg som et nytt menneske i dag! :)

Del denne siden