Omg. :OLukter bedre og bedre. Og nå har jeg en Soaked chocolate cake i ovnen og. Dette blir kvelden sin!!![]()
Hvor bor du? For research purposes only, of course.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Omg. :OLukter bedre og bedre. Og nå har jeg en Soaked chocolate cake i ovnen og. Dette blir kvelden sin!!![]()
Utenfor Stavanger, du er hjertelig velkommen!Omg. :O
Hvor bor du? For research purposes only, of course.![]()
Pokker og, flytta derfra for to mnd siden.Utenfor Stavanger, du er hjertelig velkommen!![]()
Sjokoladekake!Lukter bedre og bedre. Og nå har jeg en Soaked chocolate cake i ovnen og. Dette blir kvelden sin!!![]()
Haha tenkte jeg og!Omg. :O
Hvor bor du? For research purposes only, of course.![]()
Helt klart en tabbe!!Pokker og, flytta derfra for to mnd siden.![]()
Gratulerer!Juhu, 12+0 i dag
Tror det blir en liten feiring av det![]()
Skjønner jeg godt, det skal feires! Hurra!Juhu, 12+0 i dag
Juhu, 12+0 i dag
Deilig!Jubler for fint vær![]()
Så deilig! Gratulerer med ny bilKjøpt meg egen bil!tilogmed en bil jeg vil ha
alle de andre bilene jeg har hatt har jeg aldri hatt lyst på, og endt opp meg og selge dem etter en liten stund
![]()
Oi grattis!! Hva slags glis ble det? Bilde da! Jeg drømmer om en konebil til jobbsammenheng. Er så upraktisk med verdens lengste ford Mondeo på jobbbesøk overaltKjøpt meg egen bil!tilogmed en bil jeg vil ha
alle de andre bilene jeg har hatt har jeg aldri hatt lyst på, og endt opp meg og selge dem etter en liten stund
![]()
Litt eldre Passat stvOi grattis!! Hva slags glis ble det? Bilde da! Jeg drømmer om en konebil til jobbsammenheng. Er så upraktisk med verdens lengste ford Mondeo på jobbbesøk overalt![]()
Gratulerer! Det fortjener du!Kjøpt meg egen bil!tilogmed en bil jeg vil ha
![]()
Så herlig a! Grattis igjen!Litt eldre Passat stvhar ikke bilde, da jeg ikke har bilen her enda
den er hos søstra mi i Alta
![]()
Har en akkurat likedan bil fra før, men denne her er min,og bensin bilgreit når man får baby midt på iskalde vinteren
![]()
12+0 her også. Det ble feiret med å spy opp frokosten
Tror nok jeg må kose meg med noe ekstra i kveld![]()
Gratulerer for oss
Huff, litt av ei feiring...
Satser på at kveldens feiring blir bedre da![]()