Tror det var nøyaktig så langt jeg var sist, på dagen faktiskFikk 21. Sept, og da er jeg 20+3.. :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror det var nøyaktig så langt jeg var sist, på dagen faktiskFikk 21. Sept, og da er jeg 20+3.. :/
Hadde fått det for meg at man senest skulle få i uke 19 jeg..? Kanskje du får tidligere om du ringer og spør?Fikk 21. Sept, og da er jeg 20+3.. :/
Ja du det kan stemme! Mener de nevnte det for meg forrige gang!!Hadde fått det for meg at man senest skulle få i uke 19 jeg..? Kanskje du får tidligere om du ringer og spør?
Jippi! Det er deilig når det nærmer seg!11+0 i dag og i morgen trer jeg inn i min 12. uke!![]()
Jøss ja, du løper fra oss jo!14+0 idag ❤ Tiden går fort nå synes jeg.
Hihi, du minner meg om megHar gitt etter i dag og inntatt en Draumur. Det er lykken for tiden mmmmmmmmmmm!
Måtte tross alt kjøpe min første mamma bukse i går - det måtte feires med litt drahjelp til å fylle den ut litt til![]()
Har gitt etter i dag og inntatt en Draumur. Det er lykken for tiden mmmmmmmmmmm!
Måtte tross alt kjøpe min første mamma bukse i går - det måtte feires med litt drahjelp til å fylle den ut litt til![]()
Hjelpes meg å noen av dere løper fra meg! Deilig å ha kommet så langt! Tenk, 6 uker til halvveis!14+1 eller 2 og en uke til første jordmortime!![]()
Åh så bra!!!Jubler over at hørselstesten til eldste på snart 1 år gikk strålende!Det har vært mistanke om nedsatt hørsel, men etter mange ulike tester på sykehuset i dag på to avdelinger, ble ørene og hørselen friskmeldt. Hurraaaaa
![]()
Hjelpes meg å noen av dere løper fra meg! Deilig å ha kommet så langt! Tenk, 6 uker til halvveis!
På mammanett er det jo to grupper i ett! Altså, januar og februar. Droppet hele greia jeg! Orket ikke å være i uke 10 når andre hadde ordinær ultralyd neste uka liksomVeldig deilig å ha termin tidlig i måneden jaForrige terminforum jeg var innom lå jeg alltid etter alle, så skjønner deg godt! Men heldigvis kommer du etter da
![]()